Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا عباسی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش فردیس  که در سالن اجتماعات فرمانداری این  شهرستان برگزار شد، افزود: این  استان  از یک محرومیت پنهان و خاموش در بخش های مختلف  از جمله سرانه بهداشت و درمان،آموزشی و  ورزشی  حتی با استان های مرزی قابل مقایسه نیست.

وی توضیح داد: در بخش سرانه های بهداشتی و درمانی استان البرز در رتبه  بیست و ششم کشور قرار دارد در صورتی که همجواری با تهران می طلبد که جزو استان های دوم و سوم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس  با اشاره به اینکه البرز در بخش سرانه ورزشی به همین صورت در رده پایین قرار دارد، اظهار داشت:  سرانه ورزشی به ازای هر نفر در کشور یک و نیم مترمربع ، در استان البرز نیم متر مربع و درشهرستان فردیس این مقدار به سه الی هشت سانتی متر مربع کاهش می یابد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان به دلیل مهاجرت بی رویه شاخص های توسعه ای آن  تغییر می کند و هر چقدر در این استان کار انجام شود باز با کمبود سرانه مواجه است.

عباسی افزود: باید با همفکری و هم افزایی سایر مسوولان تلاش شود تا مشکلاتی که در این استان وجود دارد را مرتفع کنیم که یکی از این مشکلات بودجه آموزش و پرورش است باید در این مورد برنامه ریزی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به استقلال آموزش و پرورش فردیس اشاره کرد و گفت: تلاش می شود موضوع استقلال آموزش و پرورش فردیس از کرج به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید برای تربیت نسل ها  آینده نگری کند ، گفت: شهیدان انرژی هسته ای فخری زاده ، احمدی روشن و شهریاری در راه علم جهادی کار کردند در همین مدارس تربیت شدند بنابراین اگر پایه های فکری و آموزشی به درستی گذاشته شود کشور بیمه خواهد شد.

وی به جذب معلمان اشاره کرد و گفت: در خیلی از حوزه های اداری کشور جذب نیرو از دهه های  ۶۰ الی ۷۰  صورت می گرفت بعد از آن استخدام نیرو یا کم شده یا  متوقف شده افرادی که از سال ۶۰ تا ۷۰ جذب شدند در آستانه بازنشستگی هستند باید چاره اندیشی کرد.

.

برچسب‌ها البرز فردیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی البرز فردیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد