Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:25:52 GMT

جذب یک دستگاه سی تی اسکن مدرن در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۵۲۰۴

جذب یک دستگاه سی تی اسکن مدرن در نهاوند

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور پاسخ به مطالبات مردم شهرستان برای تجهیز بیمارستان شهیدقدوسی وبر اساس پیگیریهای صورت گرفته یک دستگاه سی تی اسکن مدرن از وزارت بهداشت و درمان جذب که مراحل تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی همدان فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان تازه تاسیس شهیدقدوسی در سال‌های گذشته بدون تجهیزات لازم مورد بهره برداری قرار گرفته بود لذا برای سرویس‌دهی به بیماران و جلوگیری از بروز مشکلات آمد و رفت به شهرهای همجوار نیاز به راه اندازی یک سری دستگاه‌های اساسی پزشکی بود که تاکنون یک سری تجهیزات برای بیمارستان مذکور جذب و نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های گذشته متاسفانه به علت عدم وجود تجهیزات پزشکی اساسی در شهرستان، مردم مجبور بودند برای انجام آزمایش و دیگر معاینات پزشکی به شهرهای همجوار مراجعه کنند که این مساله ضمن مشکلات رفت و آمد، هزینه اضافی را نیز بر شهروندان تحمیل می‌کرد.                         

وی افزود: این موضوع یکی از مطالبات مردم بوده که بر اساس آن دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها راه اندازی شوند که تا حدودی این کار انجام شده اما به علت عمر زیاد برخی از آنها و عدم کارایی لازم از یک سو و سرانه جمعیتی شهرستان دستگاه‌های فوق پاسخگوی مطالبات مردم نبودند.

شهبازی افزود: در این راستا تاکنون برای بیمارستان شهید قدوسی تجهیزات پزشکی و درمانی به‌روز مانند دستگاه‌های مرتبط با اتاق عمل و آی سی یو جذب و در بیمارستان نصب شده است. 

وی گفت: با پیگیری‌ها اخیرا یک دستگاه سی تی اسکن مدرن با هماهنگی وزارت بهداشت جذب شد که این دستگاه در حال حاضر از گمرک ترخیص و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد و هم اکنون مراحل انتقال آن به شهرستان در دست اقدام است که به زودی در بیمارستان نصب می‌شود. 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تلاش ما بر این است علاوه بر تجهیزات موجود یک سری امکانات اساسی دیگر را برای بخش درمان جذب کنیم که در این راستا تلاش داریم یک دستگاه ام آر آی پیشرفته برای شهرستان تهیه و در بیمارستان شهید قدوسی نصب کنیم.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی علیرضا شهبازی دستگاه ام آر آی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

کد خبر 6093517

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی