Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:32:20 GMT

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کنکور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۵۲۹۴

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کنکور اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه ) سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی کدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال ۱۳۹۹ اعلام شده است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز  شنبه مورخ ۲۰ دی به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همه پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

‌ پذیرفته‌شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

 همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد. 

پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو  شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

همچنین این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود. 

پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحات ۳ و ۴ دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

 از پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) و یا مغایرت عنوان دیپلم ‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط به عمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد این‌دسته از پذیرفته‌شدگان مدارک لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند تا بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل و یا مغایرت عنوان دیپلم باشند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری کنند. در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیک، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت‌نام نمایند.

پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنکور 99 پذیرفته شدگان بدون آزمون کنکور پذیرفته شدگان محل قبولی بهمن ماه اعلام شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06)، مقرر شد؛ برای مساعدت با این داوطلبان  مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/02/18از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ 1403/02/06 حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ 1403/02/21) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟