Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:29:30 GMT

پلیس هوشیار جان مسافر قطار را نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۷۰۸۹

پلیس هوشیار جان مسافر قطار را نجات داد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی هم سقوط یک مسافر در هنگام سوارشدن قطار در ایستگاه قطار «داهیسار» خبرساز شده است.

این مسافر حین سوارشدن به قطار در حال حرکت به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرد که با واکنش به موقع و سریع یکی از مأموران پلیس حاضر در ایستگاه از مرگ گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نجات نفس‌گیر زن سقوط کرده در شکاف سکوی قطار

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش تحسین برانگیز این مأمور پلیس بمبئی هند را که هویتش «یوگِش هیرِمات» اعلام شده به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مسافر که هویتش اعلام نشده پس از رسیدن روی سکو به سمت قطار در حال حرکت می‌دود. در حالی که قطار در حال ترک ایستگاه است این مرد اقدام به پریدن و گرفتن قسمتی ار درب قطار می‌کند که در همین هنگام ناگهان میان شکاف بین سکو و قطار گرفتار می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد این مأمور پلیس که در نزدیکی محل حادثه ایستاده و نظاره‌گر این صحنه است بلافاصله وارد عمل شده و با کشیدن مسافر روی سکو مانع قرار گرفتن او در زیر چرخ‌های قطار می‌شود.

پلیس بمبئی با انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود از این مامور وظیفه شناس قدردانی کرد. پلیس بمبئی در توضیح این ویدئو نوشت: «مامور پلیس آگاه ما، این مسافر را پیش از آنکه اتفاقی ناگوار رخ دهد نجات داد.»

این ویدئو همچنین توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. بسیاری از کاربران در کامنت‌هایی از این پلیس هوشیار و وظیفه شناس به خاطر نجات جان این مسافر قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه قطار اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر