Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درویش پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به موضوعات مطرح شده در فضای مجازی درخصوص بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به خبرنگار ایرنا گفت :  با توجه به مشکلات عدیده این بیمارستان که از سال ها قبل آغاز شده بود در سال ۹۸  برای برون رفت از  این مشکلات در فرآیندی  قانونی پس از برگزاری هشت مرحله مزایده، بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس ازگذشت مدتی  این واگذاری ، سازمان همیاری شهرداری های استان البرز گزارشی مبنی بر عدم انجام تعهدات طرف دوم قرارداد و عدم پرداخت حقوق ومزایای پرسنل بیمارستان توسط  خریدار ارائه داد که با فوریت جلسه هیات مدیره بیمارستان به منظور بررسی موضوع تشکیل شد .

درویش پور اظهار داشت: به دنبال این نشست به مدیرعامل  سازمان همیاری شهرداری های استان البرز  ماموریت داده شد تا  هرگونه اقدام قانونی لازم در جهت احقاق حقوق عامه از قبیل انحلال قرارداد، فسخ و استرداد بیمارستان به سازمان مذکور  معمول گردد.

درویش پور گفت : برهمین اساس  سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در تاریخ یکم آذرماه سال جاری  موضوع انفساخ قرارداد را به طرف دوم ابلاغ کرد و دادخواستی جهت اقدامات بعدی به محاکم قضایی ارائه  داد.

معاون استانداری  البرز بیان داشت:  با توجه به تاکیدات استاندار البرز و دغدغه مدیریت استان در مورد حقوق پرسنل و استمرار خدمات بیمارستانی، چندین  نشست توسط  هیات مدیره بیمارستان امام خمینی (ره)  برگزار شد  و پیشنهادات مختلفی برای مدیریت بیمارستان در آینده  بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد:  همچنین با همراهی مطلوب دستگاه قضایی ، در جلسه ای که با خریدار برگزار شد مقرر گردید تا تعیین تکلیف نهایی در محاکم قضایی، نسبت به پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان اقدام نماید. 

درویش پور اضافه کرد : مقرر شد در آینده نزدیک در نشستی گزارش جامع و کامل از وضعیت بیمارستان  امام خمینی (ره ) کرج  از طریق رسانه های جمعی در اختیار مردم استان البرز  قرار گیرد.

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در دهه ۷۰ احداث و راه اندازی شد که این بیمارستان بنا به عللی از اوایل دهه ۹۰ با مشکل درآمدی وتامین حقوق پزشکان و کارکنان مواجه شد.

این مشکلات سبب شد تا سال گذشته این بیمارستان از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

برچسب‌ها استان البرز بنیاد شهید و امور ایثارگران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان البرز بنیاد شهید و امور ایثارگران بهداشت و سلامت استان البرز بنیاد شهید و امور ایثارگران بهداشت و سلامت اخبار کنکور سازمان همیاری شهرداری های استان البرز امام خمینی درویش پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد