Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:23:35 GMT

کارزار رسانه ای در سنندج آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۷۱۸۴

کارزار رسانه ای در سنندج آغاز به کار کرد

ایسنا/کردستان معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کردستان، گفت: کارزار رسانه‌ای از امروز به مدت پنج روز در منطقه نایسر جهت آگاه‌سازی مردم در راستای اطلاع رسانی آسیب مواد مخدر آغاز به کار کرد.

ناصر کریمیان امروز(۱۷ دی‌ماه) در جلسه کارزار رسانه‌ای در خصوص پیشگیری از مصرف گل، اظهار کرد: هدف از برگزاری کارزار رسانه‌ای عدم توسعه در مناطق حاشیه‌نشین است که نایسر هم جزء یکی از این مناطق به شمار می آید و در تلاشیم محله‌های دیگر شهر سنندج جهت اطلاع رسانی به مردم را نیز رصد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرگونه فعالیت زیر بنایی، اصولی و عمرانی در نایسر هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و خروجی آن در کنترل و کاهش آسیب اجتماعی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کردستان، بیان کرد: کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مواد مخدر با رویکرد آسیب مواد مخدر گل اطلاع‌رسانی می شود، با توجه به رصد و احصای شیوع شناسی مواد مخدر"گل" بعد از تریاک دومین مواد مخدری است که برآوردها نشان داده ۱۳ درصد از مصرف‌کنندگان مواد مخدر" گل و حشیش" مصرف می‌کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه هدف اصلی مافیای مواد مخدر جوانان و نوجوانان هستند، ذکر کرد: با توجه به اینکه مافیایی مواد مخدر با این ذهنیت که مواد مخدر گیاهی است و عوارض فردی و اجتماعی و اعتیادآور نیست لذا نیاز دارد در این زمینه  با ایجاد دانش و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دقیق اتفاق بیافتد که مردم بدانند این مواد مخدر اعتیادآور است و خاصیت دارویی آن دلیلی بر اعتیادآور نبودن آن ندارد.

وی عنوان کرد: جوانان و نوجوان به‌عنوان بخشی از جامعه هستند که تولید و چرخه اقتصادی آینده در دست آن‌ها است لذا می‌طلبد در این زمینه بیشتر آگاه‌سازی شود.

معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کردستان، تصریح کرد: در این کارزار رسانه‌ای در تلاشیم که مردم این منطقه را بیشتر با آسیب مواد مخدر آشنا کنیم درواقع این برنامه تنها مختص به منطقه نایسر نیست و طبق بافت فرهنگی و اجتماعی و جغرافیایی، این برنامه در قالب ۵ روز طراحی شده که خدمات مشاوره‌ای به مردم داده شود.

کریمیان هدف اصلی این کارزار رسانه‌ای را حق و نیاز مردم نایسر به گوش مسئولین دانست و گفت: با توجه به اینکه هدف ما آگاه‌سازی است در تلاشیم به‌عنوان دستگاه‌های خدماتی مشکلات این منطقه را حل‌وفصل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر استانی اجتماعی کارزار رسانه ای اطلاع رسانی آگاه سازی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند