Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:07:54 GMT

دستگیری متهمی که روزهای تعطیل به مدرسه می‌رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۷۲۹۴

دستگیری متهمی که روزهای تعطیل به مدرسه می‌رفت

غلامی گفت: متهمی که پس از نفوذ به داخل ساختمان مدارس خلیل‌آباد، لوازمی از قبیل تلویزیون مانیتور و غیره را در روزهای تعطیل سرقت می‌کرد دستگیر شد که تاکنون به 3 فقره سرقت از مدارس و یک فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ولی‌الله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل‌آباد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران که در محل ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت از مدارس در روستاهای اطراف شهرستان خلیل‌آباد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم تجسس کلانتری ۱۱ در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که عامل ارتکاب این جرایم یک نفر بوده و پس از نفوذ به داخل ساختمان مدرسه لوازمی از قبیل تلویزیون مانیتور و غیره را در روزهای تعطیل سرقت کرده است، خاطرنشان کرد: مأموران پس از بررسی دقیق سرنخ‌های موجود به جوان ۳۵ ساله که دارای سابقه کیفری بود مظنون شدند و او را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و روشن شدن ردپای متهم در ارتکاب سرقت‌ها مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر اموال مسروقه کشف کردند.

وی با تأکید بر اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت است، اذعان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده تاکنون به ۳ فقره سرقت از مدارس و یک فقره سرقت داخل خودرو از سطح شهرستان خلیل‌آباد اعتراف کرده است

غلامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و روانه زندان شد، عنوان کرد: مسئولان و مدیران مراکز آموزشی این مراکز و مدارس را به دوربین مداربسته و دزدگیر تجهیز و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک در اطراف محل کار خود را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فقره سرقت خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه