Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که روزگاری او را «کاکای جدید» صدا می زدند، قرار است برای همیشه از جمع آبی ها جدا شود. 

لوکاس پیازون با پایان دادن زودتر از موعد به دوره قرضی حضورش در ریوه آوه، قصد دارد پس از 9 سال حضور در چلسی این باشگاه را به طور دائمی ترک کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Nizaar Kinsella، از قرارداد این بازیکن 26 ساله با چلسی فقط شش ماه باقی مانده است ولی وجود بندی برای تمدید یکساله آن به این معنی است که آبی ها می توانند پول خوبی از فروش این بازیکن برزیلی به جیب بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند باشگاهی که نام آن ها فاش نشده است، به پیازون ابراز علاقه کرده اند. 

پیازون پس از 7 بار قرض داده شدن به تیم های مختلف در دوران حضورش در چلسی، به دنبال یک مکان ثابت است. پیازون که در سال 2012 با پرداخت 5 میلیون پوند از سائوپائولو به چلسی پیوست، فقط 3 بار برای تیم بزرگسالان چلسی به میدان رفت. 

گفتنی است که چلسی قصد دارد برای پیروی از قوانین جدید فیفا در زمینه تعداد بازیکنانی که می توان به تیم های دیگر قرض داد، تعدادی از بازیکنان قرضی خود را به فروش برساند. البته از سوی دیگر دنی درینک واتر و عبدالرحمان بابا بازیکنانی هستند که احتمال جدایی قرضی آن ها از آبی ها وجود دارد. 

اخبار داغ 

هویت متهمین شرط بندی مشخص شد؛ دو پیشکسوت و یک بازیکن! مهدی تاج با کیست؟ کیومرث هاشمی یا عزیزی خادم دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله لیست میلان برای بازی با یوونتوس؛ یک لشکر غایب ظاهر جدید راجا ناینگولان با موهای صورتی! / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان مسافرپذیر مهاباد بوده که توسعه زیرساخت و تقویت این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی تاکید کرد و ادامه داد: مکان‌های باستانی در مناطق مختلف نیز باید با استفاده از تابلو و علائم صیانت شوند.

واحد جولایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد هم اظهار کرد: پارسال برای ۱۰ اثر فاخر شهرستان با هدف ثبت ملی تشکیل پرونده شده که امسال نسبت به لوح رسمی ثبت‌ملی آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۵ کارگاه آموزشی در حوزه صنایع‌دستی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

وی یادآورشد: بازسازی مساجد تاریخی، مرمت موزه، توسعه روستا‌های هدف گردشگری، سکوسازی اماکن تاریخی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری از دیگر اقدامات پارسال بود.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و حفظ اماکن تاریخی سطح شهر در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی، حفظ بافت‌های تاریخی، کمک به اجرای طرح‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر