Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۷ دی‌ماه را تشریح کرد.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت منتهی به عصر امروز –چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه- اظهار کرد: در این مدت زمان نزدیک به ۵۰ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر در استان آذربایجان غربی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به سه هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی شناسایی شده که با احتساب این تعداد، شمار کل مبتلایان استان آذربایجان غربی به ۱۰۰ هزار و ۱۸ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری ۴۰۸ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی افزود: از این تعداد ۲۰۳ مورد به عنوان موارد مشکوک ابتلاء به ویروس کرونا شناخته می‌شوند.

آقازاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ بیمار با دستگاه تنفسی ونتیلاتور در حال پشت سر گذاشتن روند درمان خود هستند.

کد خبر 466947

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آذربایجان غربی آمار کرونا در آذربایجان غربی ابتلای کرونا در آذربایجان غربی کرونا در آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بهبود یافتگان کرونا آذربایجان غربی فوتی کرونا آذربایجان غربی مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان کرونا آذربایجان غربی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان آذربایجان غربی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و پنج درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری‬ ایمنا از‬ آذربایجان‌غربی‬ و‬ به نقل از‬ روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، مجید رستگاری در‬ خصو‬ص‬ وضعیت‬ سدهای‬ آذربایجان‌غربی‬ اظهار‬ کرد: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و ۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است‎. ‎

وی‬ افزود: این حجم در زمان مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون مترمکعب بود و ‏امسال این میزان ۶۷ میلیون مترمکعب افزایش یافته است‎

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین پایش سد بوکان ۶۷۴، مهاباد ۱۷۶، آغ‌چای چایپاره ۱۱۷ و شهرچای ‏ارومیه ۹۴ میلیون مترمکعب آب دارند که نزدیک به ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سدهای چهارده‌‏گانه استان را شامل می‌شود‎.

️رستگاری حجم آب موجود در سد کانی‌سیب را نیز ۱۵۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و ادامه داد: از ۱۴ سد فعال استان آب پشت هفت سد بیشتر از سال گذشته، یک سد مشابه پارسال و ۶ سد کمتر از سال گذشته است‎. ‎

وی با اشاره به اینکه سد قیقاج مشابه سال گذشته ۹ میلیون مترمکعب آب دارد، تصریح کرد: هفت سد شهرچای ارومیه، مهاباد، بارون ماکو، آغ چای چایپاره، شهید قنبری ماکو، ارس ۲ و کرم‌آباد پلدشت بیشتر از سال گذشته، آب در آنها ذخیره شده است‎.

رستگاری عنوان کرد: با توجه به کمبود آب در آبخوان‌ها و تداوم برداشت از منابع آب استان با وجود بارش‌های خوب، به جهت تغییرات اقلیم و گرمای بی‌سابقه پیش بینی شده، همچنان با مشکل آب در استان به ویژه حوضه دریاچه ارومیه مواجه هستیم و باید در فصل گرم پیش رو، هم استانی‌ها صرفه‌جویی بیشتری در این خصوص داشته باشند. ️

️مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۴ سد در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حجم آنها نزدیک به دو میلیارد مترمکعب است‎. ‎

کد خبر 751259

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد