Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید فاضلی ، سرمربی نساجی بعد از عملکرد ضعیف در آستانه برکناری قرار دارد و حالا ممکن است با پیوستن به استقلال دوباره در کنار محمود فکری قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، بعد از استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری نساجی مازندران ، وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خود را در لیگ بیستم آغاز کرد ولی در طول ۱۰ هفته ای که از لیگ برتر می گذرد او نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این ها باعث شده تا شایعاتی در مورد استعفای این مربی به راه بیفتد.

محمود فکری زمانی که سرمربی استقلال شد اصرار زیادی داشت تا فاضلی به کادر فنی این تیم اضافه شود اما این موضوع با مخالفت مدیران نساجی روبرو شد و او به عنوان سرمربی در نساجی فعالیت خود را آغاز کرد.

حالا با جدایی احتمالی وحید فاضلی از نساجی باید منتظر ماند و دید آیا فکری او را به کادر فنی استقلال اضافه می کند یا نه چراکه این ۲ قبلا در تیم های زیادی با هم کار کرده بودند.

مدیران نساجی در تلاش هستند فاضلی را راضی کنند به همان جایگاه مربیگری خود برگردد و به عنوان دستیار کنار مجید جلالی که گزینه سرمربیگری نساجی است، بماند اما گویا فاضلی تصمیم گرفته تا بازی با نفت آبادان و ماشین سازی از مدیران نساجی مهلت بگیرد و اگر در این دو بازی موفق به کسب نتیجه نشد، از کادر فنی این تیم کنار بکشد. در صورت کناره گیری وحید فاضلی، احتمال دارد او را دوباره در جایگاه همکاری با محمود فکری ببینیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران وحید فاضلی استقلال محمود فکری استقلال محمود فکری نساجی مازندران وحید فاضلی وحید فاضلی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس

وزیر دارایی الجزایر گفت که پیوستن کشورش به بانک « بریکس» به مرحله نهایی خود رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « عزیز فاید» وزیر دارایی الجزایر با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» اظهار داشت: با این مقام بانکی درخصوص روند پیوستن الجزایر به این موسسه مالی بین‌المللی گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه  روند پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس طبق یک جدول زمانی مورد توافق ادامه دارد، تصریح کرد: اقدامات قانونی مربوط به پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس به مرحله نهایی خود رسیده‌ است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، به رغم حمایت روسیه و چین از پیوستن الجزایر به گروه بریکس، نام این کشور به طور ناگهانی از فهرست کشورهایی که تابستان سال گذشته به بریکس پیوستند، حذف شد.

پیش از برگزاری نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی ( اوت 2023 ) عربستان، امارات، مصر و الجزایر شانس بسیاری برای پیوستن به بریکس داشتند اما در فهرست اعضای جدید بریکس از این چهار کشور عربی نامی از الجزایر نبود.

بریکس یک گروه اقتصادی سیاسی است که در سال 2009 توسط روسیه ، برازیل، هند و چین به اضافه آفریقای جنوبی پایه گذاری شده است.

بانک بریکس ممکن است 5 عضو جدید بپذیرد

وزیر دارایی الجزایر درباره ذخایر ارزی کشورش گفت: این ذخایر در پایان آذر ماه گذشته به 69 میلیارد دلار یعنی معادل 16 ماه واردات رسیده است.

به گفته مقامات بانک بریکس 15 کشور خواهان پیوستن به  این موسسه مالی هستند.

بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» در سال 2014 با هدف تامین بودجه برای پروژه‌های زیرساختی در کشورهای عضو این گروه راه اندازی شده است.

کاهش اتکا به دلار و اولویت دادن به ارزهای محلی از جمله برنامه‌های است که بانک بریکس در دستورکار خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس