Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بخش اورژانس از مهم‌ترین بخش‌های درمانی بیمارستان بوده و نخستین تماس بیماران با سیستم ارائه خدمات درمانی است.

او گفت : توانمند سازی نیرو‌های حوزه اورژانس بیمارستانی، منجر به ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران خواهد شد، بنابراین پرسنل بخش اورژانس و تریاژ باید افراد با تجربه و با سابقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود : فضای فیزیکی اورژانس، جهت ارائه خدمات لازم باید فضای مناسبی باشد که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

او افزود : در این راستا با اقدامات صورت گرفته اورژانس جدید بیمارستان امام رضا (ع)، اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی ادامه داد : بهسازی و بازسازی بخش اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت اله طالقانی کرمانشاه در دست اقدام است.

او افزود : فضای بستری در اورژانس بیمارستان محمد کرمانشاهی با افزوده شدن ۱۶ تخت تا حدودی ارتقا پیدا کرده که این امر در کیفیت کار اورژانس بسیار تاثیر گذار است.

مرادی گفت : مهمترین نکته، توجه به آموزش پرسنل بخش اورژانس است. با توجه به درصد CPR موفق پایین، باید دوره‌های احیا و سایر دوره‌های آموزشی مورد نیاز جهت پرسنل پرستاری و پزشک‌های اورژانس برگزار شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کادر درمانی کادر درمان اورژانس بیمارستان ارائه خدمات بخش اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین