Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:29:31 GMT

سارقان لوله‌های نفتی در استان بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۴۱۱

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دزدانی که پنج کیلومتر لوله نفتیِ بدون استفاده را در مرز این استان و کهگیلویه‌وبویراحمد برش داده و سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی با اعلام دستگیری این سارقان عنوان کرد: این خط لوله چند سال بدون استفاده بود که دزدان با پی‌بردن از چنین موضوعی با هم‌دستی هم ۵ کیلومتر را برش داده و به‌عنوان ضایعاتی آن را به‌فروش رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ارزش لوله‌های دزدیده ‌شده ۱۷ میلیارد تومان اعلام شد اما به‌نظر می‌رسد ارزش آنها بسیار بیشتر از این‌ میزان باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبر این دزدی بزرگ در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و میزان آن هم بالا بود این موضوع در دستور کار ویژه‌ی پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

سردار واعظی یادآور شد: با توجه به اطلاع سارقان از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان، این مهم بسیار دشوار بود، اما پلیس آگاهی استان در فرآیندی پیچیده اعضای این باند پنج نفره را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: چهار تن از اعضای این باند در چند عملیات هم‌زمان در سه شهرستان استان بوشهر در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و نفر پنجم هم امروز دستگیر شد.

وی افزود: پرونده این متهمان پس از تکمیل به دستگاه قضایی فرستاده شد و ارزش دقیق لوله‌های دزدیده ‌شده پس از کارشناسی مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت دستگاه قضائی استان بوشهر خط لوله انتقال نفت استان بوشهر دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو