Web Analytics Made Easy - Statcounter

«از ترانزیت می‌توانیم معادل درآمد نفت درآمد به ‌دست آوریم.» سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهوری روز یکشنبه 12 بهمن 1382 در مراسم افتتاحیه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اعلام این مطلب گفت: وضعیت جغرافیایی ایران، مزیت نسبی بزرگ ما است و پیش‌از این جاده ابریشم به‌عنوان قلب تپنده اقتصاد جهان از ایران می‌گذشته است؛ متأسفانه با وجود آنکه نقطه اتصال شرق و غرب و جنوب و شمال هستیم به‌ اهمیت موقعیت ترانزیتی خود واقف نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید محمدخاتمی با اشاره به اینکه افتتاح فرودگاه امام(ره) می‌تواند آغازی برای رسیدن به جایگاه ترانزیتی ایران باشد گفت: تاریخ و جغرافیا دست به‌دست هم داده‌اند تا ایران را کشوری بزرگ و پر آوازه کنند و این ملت در عرصه حیات بشری سهم بزرگی داشته است.احمد خرم، وزیر راه و ترابری نیز در ابتدای این مراسم گفت: عملیاتی شدن این فرودگاه نه تنها تحول بزرگی در حمل‌ونقل هوایی ایران و منطقه است بلکه تحولی در سرراه گسترش تجارت در آسیای جنوب‌شرقی خواهد بود.وزیر راه و ترابری ظرفیت فعلی فرودگاه امام(ره) را جابه‌جایی 5/3 میلیون مسافر خارجی و 3 میلیون مسافر داخلی ذکر کرده و ابراز امیدواری کرد این رقم در سال 1384  به 15 میلیون نفر برسد.وی هدف این طرح را ارتباط بین اروپا و آسیای میانه و چین و ترکیه و جنوب‌شرق آسیا ذکر کرد. درپایان این مراسم، افتتاح رسمی فرودگاه با اجازه مستقیم خاتمی به برج مراقبت فرودگاه و دستور برج به کاپیتان هما صورت گرفت و رئیس‌جمهوری از 4 نفر از مجریان طرح‌ها (مجری فعلی طرح و 3 مجری سابق) و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری رسماً تقدیر کرد.

روزنامه‌ ایران- سه‌شنبه 14 بهمن 1382  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند