Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی با برتری 0-2 برابر یونایتد راهی فینال جام اتحادیه شد.

به گزارش " ورزش سه"، سیتی در شبی که مالک توپ و میدان بود و اجازه موقعیت سازی چندانی به یونایتد نداد، با دو گل به برتری رسید تا حریف ژوزه مورینیو و تاتنهام در فینال رقابت های جام اتحادیه شود. همچنین یونایتد که در هفته های اخیر در لیگ برتر فوق العاده کار کرده، امشب نتوانست برابر سیتی نمایش خوبی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و با ضربه محکم اسکات مک تومینای از فاصله ای قابل توجه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او با مهار استفن همراه شد.

 

 

دقایقی بعد این بار کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه محکم او از مسافتی دور به دیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 25 این مارکوس راشفورد بود که با گذر از سد زینچنکو و با ضربه ای تماشایی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت، اما توپ در مقابل دروازه به روبن دیاس برخورد کرد.

 

در اواخر نیمه اول اسکات مک تومینای پشت محوطه سیتی صاحب فرصت شده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

اما سیتی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. روی ارسال فیل فودن از روی یک موقعیت ایستگاهی از سمت چپ، جان استونز در دهانه دروازه و با یک ضربه تمام کننده موفق شد گل اول سیتی را به ثمر برساند.

 

 

 

دقایقی بعد ژائو کانسلو خودش حرکت کرده و در گوشه محوطه جریمه یونایتد صاحب فرصت شد، اما ضربه محکم این مدافع پرتغالی با اختلاف کمی از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت.

 

در دقیقه 57 این بار ایلگای گوندوغان بود که با پاس خود رحیم استرلینگ را در مرکز محوطه یونایتد صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او با مهار تماشایی دین هندرسون همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی سهل انگاری بازیکنان یونایتد این ریاض محرز بود که با نفوذ درون محوطه در آستانه گلزنی بود، اما ضربه او ر دین هندرسون به زیبایی مهار کرد.

 

اما در دقیقه 83 سیتی به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر دی بروین و دفع مدافعان یونایتد، توپ در پشت محوطه به فرناندینیو رسید و او با ضربه ای زمینی موفق شد دروازه یونایتد را باز کند. در ادامه جریان بازی ارام دنبال شد و در نهایت سیتی با برتری 0-2 به فینال راه یافت.

منچستر یونایتد منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!

به گزارش جام جم آنلاین، شاگردان ژابی آلونسو که مدتی بود در آخرین ‏لحظه‌ها موفق می‌شدند از شکست بگریزند امروز با ارائه عملکردی ‏برتر موفق شدند فرانکفورت را در خانه‌اش ۵-۱ در هم بکوبند. قهرمان ‏زودهنگام بوندس‌لیگا با گل‌های ژاکا، شیک پالاسیوس، فریمپونگ و ‏بونیفیس موفق شد به پیروزی برسد. ‏

لورکوزن در دقیقه ۱۲ یک سوپرگل به ثمر رساند. گرانیت ژاکا که ‏تابستان گذشته از آرسنال به خدمت گرفته شد و یکی از ستون‌های ‏اصلی تیم ژابی در طول فصل بعد زننده این گل بود. پاس عرضی ‏لورکوزن در دهانه دروازه توسط دفاع فرانکفورت برگردانده شد، ولی ژاکا ‏از بیرون محوطه جریمه با شوتی سهمگین و تماشایی گوشه دروازه را ‏هدف گرفت. ‏

بیست دقیقه بعد فرانکفورت هم گلی زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد ‏برای تسلیم شدن به میدان نیامده است. فارس شیبی با ارسالی مواج ‏و دیدنی توپ را دقیقا روی سر هوگو اکیتیکه فرستاد تا او با ضربه‌ای ‏دقیق گوشه دروازه لورکوزن را هدف بگیرد. ‏

لورکوزن برای پیروزی به میدان آمده بود و نمی‌خواست مثل دو بازی ‏قبلی به لطف گل‌های ثانیه آخر از شکست فرار کند. پاتریک شیک با ‏شم گلزنی‌اش در دقیقه ۴۴ ارسال آدام هلوژک از روی خط کنار دروازه ‏را با پرشی بسیار بلند به طرف گل فرستاد و توپ او با وجود برخورد به ‏دست دروازه‌بان به تور بوسه زد. ‏

لورکوزن که نیمه اول را با برتری به پایان برده بود حتی در نیمه دوم ‏هم قصد عقب کشیدن نداشت. ‏

حدود ۱۰ دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که ناتان تلای نیجریه‌ای ‏در محوطه جریمه فرانکفورت از یار مستقیم خود گریخت و ‏می‌خواست با یک چرخش به سمت دروازه شوت بزند، اما نیلز انکونکو ‏پیراهن او را کشید و نقش زمینش کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان ‏بدهد. ازکیل پالاسیوس آرژانتینی پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت ‏شیرجه دروازه‌بان سومین گل لورکوزن را به ثمر رساند. ‏

لورکوزن دست بردار نبود و شاگردان ژاوی در دقیقه ۷۷ همه امید‌های ‏احتمالی فرانفکورت را از بین بردند. در این دقایق لورکوزن با پرس ‏شدید و سنگین فرانکفورت از زمین خودش مواجه بود. ولی شاگردان ‏ژاوی با یک فرار استثنایی از پرس سنگین و با چند پاس دیدنی توپ را ‏به کانال سمت چپ رساندند. پاس عرضی دقیق آدام هلوژک را جرمی ‏فریمپونگ با بغل پای فنی وارد دروازه کرد. ‏

درحالیکه تنها یک دقیقه به پایان مانده بود فریمپونگ در محوطه ‏جریمه توسط ناوف سرنگون شد و وی‌ای‌آر حکم به پنالتی داد. ویکتور ‏بونیفیس پنالتی را با شوتی محکم به وسط دروازه به گل تبدیل کرد تا ‏نام او هم در جمع گلزنان تیم ثبت شود. ‏

بازی با برتری ۵-۱ شاگردان ژابی آلونسو به پایان رسید تا لورکوزن ‏نشان دهد عزمش جدی است تا فصل را بدون شکست به پایان برده و ‏به رکورد ۹۰ امتیاز برسد آن‌ها در پایان هفته سی و دوم ۸۴ امتیازی ‏هستند و اگر دو بازی باقی مانده را پیروز شوند به ۹۰ امتیاز خواهند ‏رسید. ‏

دیگر خبرها

  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ