Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رافائل وارناک که کشیش است، سناتور جمهوری خواه کلی لافلر را شکست داد تا اولین دموکرات سیاهپوست شود که از این ایالت به سنا راه می‌یابد.

جان اوسوف ۳۳ ساله هم که هدایت یک شرکت محصولات ویدئویی را به عهده داشت توانسته سناتور دیگر جمهوری خواه، دیوید پردو، را شکست دهد که به تازگی دوره اول خدمت او در سنا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات کنگره برای تعیین دو نماینده جورجیا در سنا به دور دوم کشیده بود و روز سه‌شنبه انجام شد. با پیروزی نهایی نمایندگان دموکرات در این ایالت تعداد کرسی‌های دموکرات‌ها با جمهوری‌خواهان در سنا برابر ۵۰ میشود و به این ترتیب کامالا هریس، معاون دموکرات جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا، بر اساس قانون صاحب رای تعیین کننده در سنا خواهد بود. دموکرات‌ها پیش از این کنترل مجلس نمایندگان، دیگر مجلس کنگره آمریکا را هم در اختیار گرفته بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737 انتخابات سنا حزب دموکرات آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می‌کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی‌تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو