Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@03:28:16 GMT

لوگوی کیا موتورز عوض شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۳۲۳

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با شروع سال نو میلادی کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفت از لوگوی جدید خود رونمایی کند که به صورت یک خط شکسته به هم پیوسته است و جایگزین طرح قبلی خواهد شد. به گفته مقامات کیا، این لوگو نمادی از اعتماد به نفس و میل به پیشرفت خواهد بود.

به گزارش اتوکار، در مراسم رونمایی از لوگوی جدید کیا در شهر اینچیون کره جنوبی، ۳۰۳ پهپاد در آسمان این لوگو را ترسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در روز پانزدهم ژانویه از نسل جدید خودروهای الکتریکی این شرکت رونمایی شود. این خودروساز کره ای در نظر دارد در راستای استراتژی توسعه حضور خود در بازارهای جهانی حدود ۱۹ میلیارد پوند سرمایه گذاری انجام دهد که بخش بزرگی از آن مربوط به خودروهای الکتریکی و دوگانه خواهد بود.

هو سانگ سونگ- مدیرعامل کیا- در مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شرکت گفت: لوگو جدید بیانگر تعهد ما به تغییر و نوآوری های جدید است. صنعت خودروسازی در حال حاضر شاهد یک دوره گذار سریع است و کیا در مواجهه با این چالش ها تلاش دارد خود را با آن وفق دهد. ما به نیاز مشتریان در وسایل نقلیه بهینه تر احترام می گذاریم. به کارکنان خود نیز که در چالش های سخت فعلی مصمم تر از قبل رو به جلو می روند احترام می گذاریم.

کیا همچنین اعلام کرد شعار این خودروسازی از شعار قدیمی: قدرت شگفتی سازی به شعار جدید: حرکتی که الهام می بخشد- تغییر پیدا خواهد کرد. شعار قدیمی کیا در سال ۲۰۰۵ اعلام شده بود.

لازم به ذکر است کیا در سال ۱۹۴۴ در کره جنوبی تاسیس شد و در ابتدا به تولید قطعات فولادی می پرداخت اما از سال ۱۹۷۱ وارد تولید خودرو شد. این خودروسازی یکبار تا مرز ورشکستگی پیش رفت اما با توافق با شرکت فورد آمریکا به بازارها بازگشت و به تدریج به یکی از قطب های اصلی خودرویی آسیا تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیا موتورز خودرو لوگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند