Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس قوه قضاییه گفت: مردم استان کرمانشاه هم در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند و هم در دیگر عرصه ها خوب امتحان پس داده‌اند.

آیت الله رییسی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی مردم استان در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استان کرمانشاه هم در آغاز جنگ تحمیلی نقش آفرین جدی بود و هم در پایان دفاع مقدس و مردان غیور و زنان با همت این استان در مقابل دشمنان و منافقین ایستادگی کردند و در صحنه‌های دیگر هم به خوبی امتحان خود را پس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز توفیق دست داد تا در ادامه سفرهای استانی به کرمانشاه سفر کنیم، البته از این جهت که بواسطه شرایط کرونایی نمی توانیم در این سفر نشست های مردمی داشته باشیم، متاسفیم، اما به هر میزان که بشود جلساتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قبل از انجام این سفر 23 نفر از همکاران را به این استان اعزام کردیم تا در جای جای استان مسائل قضایی و مشکلات و مسائل اداری و سازمانی را بررسی کنند که گزارشات آنها را دریافت کرده و امروز در نشستی با مدیران استان و همکاران قضایی هم از نقطه نظرات آنها مطلع شده و هم نکاتی را خدمت آنها خواهیم گفت.

آیت الله رییسی افزود: همچنین نشستی با برخی فرهیختگان استان و نمایندگان مردم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه بررسی ها و تحقیقات میدانی که دوستان انجام دادند و نتیجه نشست ها را در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بررسی خواهیم کرد و برخی مسائل را که می شود

در استان تصمیم گیری کرد همینجا تصمیم خواهیم گرفت و رفع برخی مشکلات و کاستی ها را هم در مرکز دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم در این سفر آنچه وظیفه مان است را انجام داده و نتایج خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه رييس قوه قضاييه استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود