Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:53:11 GMT

پرورش نسل آینده در مکتب شهید سلیمانی انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۸۵۷

پرورش نسل آینده در مکتب شهید سلیمانی انجام شود

به گزارش ایرنا، محمد علیرضایی روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد با بیان اینکه سعادت ما در گرو تبعیت همه جانبه از ولایت فقیه است، افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی و تمدن ساز است که توجه به اصل ولایت فقیه در راس کار همه مدیران و معلمان، می تواند نقش مهمی در پرورش دانش آموزانی مومن و متعهد به نظام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت به کارگیری افراد پاک دست در سیستم اداری اظهار داشت: آموزش و پرورش از پاک ترین دستگاه ها است و سالم ترین افراد در آن کار می کنند اما لازم است ساده زیستی، زیست انقلابی و اسلامی و دوری از تجملات را از شهید سلیمانی بیاموزیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه عبادت به معنی خدمت به مردم است، تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب امام و رهبری و مکتب دفاع مقدس است، شهید سلیمانی بالندگی را در دوران دفاع مقدس تجربه کرد، ارزش های ما در دفاع مقدس تجلی یافت و نظام ما را به جهان معرفی کرد.

علیرضایی افزود: پرچم مکتب شهید سلیمانی تحت لوای نهضت عاشورا همیشه برافراشته است لذا این روزها شاهد هستیم از همه کشورهای دنیا برای زیارت مزار شهید سلیمانی به کرمان می آیند زیرا مکتب شهید سلیمانی چراغ روشن ساختن نسل آینده است و پرورش نسل آینده باید در مسیر مکتب شهید سلیمانی اتفاق بیافتد.

وی در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: این سند ننگین به دنبال قطب بندی نظام و انقلاب ما در ۲ راستای سلطه گری و سلطه پذیری است و نباید اجازه دهیم عده ای نفوذی آن را مطرح کنند یا تقاضای اجرای آن را داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، بیان کرد: هدف اصلی سازمان بسیج فرهنگیان در راستای ارتقای کارایی فعالیت های آموزش و پرورش است و پویش لبخند رضایت و نهضت کمک مومنانه نیز با رویکرد تجلیل از معلمان ایثارگر و نمایش جلوه های معلمی برگزار شد که مدیران را موظف کرده ایم در زمینه تجلیل از معلمان تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری "پویش لبخند رضایت" نیز اظهار داشت: در محور اول این پویش تعداد ۳۸۴ معلم به عنوان الگو و سوژه خبری شناسایی شده اند که ۲۰۳ مورد از فعالیت های آنان در رسانه ها منعکس شده و ۷۲۴ عکس، ۷۷ فیلم کوتاه، ۱۱ مستند، ۳۵۰ نماهنگ، ۳۱ سرود، ۱۱۷ خبر و ۶۱ گزارش از معلمان ایثارگر تولید شده که ۱۹ مورد آن ها هم در صدا و سیمای مرکز استان انعکاس یافته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در خصوص محور دوم این پویش که فعالیت های جهادی پرورشی است، گفت: ۱۸۳ هزار و ۲۱۸ نفرساعت اقدامات پرورشی به صورت مجازی انجام شده و ۲۰۴ هزار و ۸۲ دانش آموز نیز تحت پوشش قرار گرفته اند و هفت هزار و ۵۵۹ محتوای اعتقادی و بصیرتی در زمینه نماز، قرآن و غیره و چهار هزار و ۶۶۶ محتوای مناسبتی، و پنج هزار و ۲۹ محتوای تربیتی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

علیرضایی در زمینه نهضت کمک مومنانه نیز افزود: ۲ هزار و ۴۹۴ بسته معیشتی، بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار و ۷۶۶ گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت هم به ارزش اریالی ۳۵ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در استان توزیع شده است.

وی در زمینه آموزش دانش آموزان بازمانده از آموزش مجازی نیز خاطرنشان کرد: با مجاهدت ۲ هزار و ۵۹۹ معلم جهادگر، ۴۲ هزار و ۶۵ نفر ساعت برای ۹ هزار و ۷۹۴ دانش آموز، آموزش حضوری ارائه شده و پنج هزار و ۱۷۱ کتاب، ۱۳ هزار و ۷۲۰ جزوه و ۲ هزار و ۵۵ لوح فشرده برای آن ها ارسال شده است.

برچسب‌ها مدارس کرمان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کرمان قاسم سلیمانی مدارس کرمان قاسم سلیمانی اخبار کنکور سازمان بسیج فرهنگیان مکتب شهید سلیمانی آموزش و پرورش ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک