Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@06:11:27 GMT

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در مرند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۱۲۳

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر از دستگیری 3 سارق زورگیر حرفه ای مسلح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد جلیلیان در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت به عنف از مغازه ای در جاده "مرند – خوی" دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی و تشکیل تیمی از ماموران زبده وارد عمل شده و 3 متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان مرند ادامه داد: با دلالت متهمان به پلیس آگاهی و انجام بازجویی های اولیه، از آن ها یک قبضه اسلحه شکاری، یک قوطی افشانه دفاع شخصی، انواع سلاح سرد و مقداری از پول های مسروقه کشف شد.
سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ، تحقیقات تکمیلی از متهمان در دستور کار قرار گرفت که مشخص شد هر 3 سارق زورگیر سابقه جرایم خشن و مسلحانه دارند./واحد مرکزی خبر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر