Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@22:09:02 GMT

کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم هروئین از ۳ سوداگر مرگ

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۲۴۴

صراط:

در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی "هروئین" را از قاچاقچیان مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و ضمن انتقال به استان البرز و شهر تهران قصد دارند توزیع گسترده آن را آغاز کنند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده کیانشهر تهران شناسایی کنند و رفت و آمد‌های متهمان را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه یافت تا اینکه در یک عملیات منسجم و مشترک ماموران پس از اطمینان از حضور سوداگران مرگ موفق شدند پس از ورود به منزل در اقدامی غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی از محل ۴۳ کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین کشف کنند.

متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس در استان البرز منتقل شدند و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس مبارزه با موادمخدر تهران باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات