Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: سردار سلیمانی دغدغه وحدت داشت و این دستاورد سردار سلیمانی بود که زینبیون، فاطمیون، حیدریون و سپاه ایران در کنار هم و برای عزت و سربلندی جهان اسلام در برابر دشمنان ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم بدرقه کاروان خودرویی «ما ملت امام حسینیم» به کرمان که امروز (پنجشنبه 18 دی) در سپاه قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و وقتی به رفتار و منش ایشان می نگریم درس های بزرگی از ایشان می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در دوران حاضر همراه با همرزمانش از این کشور و امنیت ملی دفاع کرد و نشان داد برای این وطنش و این ملت حاضر است هر کاری کند، آرزوی سردار سلیمانی شهادت بود و هر جا حضور پیدا می کرد هم از مردم می خواست برای او در دعا طلب شهادت کنند.

 

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی داعش را به نابودی کشاند و اقدامات این سردار بزرگ به یاد ماندنی است و تاریخ اقدامات ایشان را فراموش نخواهد کرد.

 

جمالی پور اعلام کرد: سردار سلیمانی به دنبال مادیات نبود و اگر می خواست به جایگاه های رفیع در دنیا دست یابد، قطع یقین می توانست ولی در راه خدمت به مردم قدم برداشت و در این راه هم به مقام شهادت نائل آمد.

 

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی فردی است که باید الگوی ما باشد و امروز نیاز به روحیه شهید سلیمانی داریم زیرا ایشان از هیچ کس هراسی نداشت و تهدیدها را به فرصت مبدل می کرد، سردار سلیمانی اهل تفرقه نبود بلکه بسیج همگانی با استفاده از همه ظرفیت ها ایجاد کرده بود.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی دغدغه وحدت داشت و معتقد بود فرزندان این کشور می توانند کشور را بسازند و این دستاورد سردار سلیمانی بود که زینبیون، فاطمیون، حیدریون و سپاه ایران در کنار هم و برای عزت و سربلندی جهان اسلام در برابر دشمنان ایستادند.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم 57 نفر از قهرمانان اتومبیلرانی استان قزوین در قالب 24 خودرو با عنوان کاروان «ما ملت امام حسینیم» عازم استان کرمان و مزار شهید سلیمانی شدند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار قزوین سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها