Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:21:56 GMT

عضو کنگره: این آمریکایی نیست که خواهان آن هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۰۴۰۴

عضو کنگره: این آمریکایی نیست که خواهان آن هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی ‌ای پی تی ان، وان درو عضو کنگره آمریکا گفت: ما شاهد نقض حریم کنگره و اعضای کنگره و سناتور‌ها بودیم. آن‌ها تلاش کردند در مکانی امن و یا دفاتر خود پناه بگیرند و یا ساختمان را ترک کنند. ما در جریان بررسی آراء بر اساس حاکمیت قانون بودیم. ما در حال بررسی این موضوع بودیم که به انتخاباتی ایمن نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمریکایی نیست که ما خواهان مشاهده و دوست داشتن آن هستیم. این اقدامات نمایشگر اقدامات مردم آمریکا نیست. ما افرادی را دیدیدم که به دنبال خشونت بودند و افرادی هم بودند که به دنبال خشونت نبودند، اما خشونت قابل پذیرش نیست.

وی گفت: همه این موضوع را درک می‌کنند که در جریان انتخابات مردم ناامید شدند. مردم عصبانی شدند. اما این موضوع نمیتواند خشونت را توجیه کند. خشونت در کشور ما غیرقابل پذیرش است و نیازی به آن در کشور ما نیست. جلسه امروز در کنگره برای این بود که مردم آمریکا احساس کنند که انتخابات برای تغییر است و نه خشونت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737 کنگره آمریکا انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات اعتراضات خشونت آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان