Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست قرارگاه مقابله با کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین استان اردبیل و اعضای قرارگاه در محل سپاه استان با شرکت ویدئوکنفرانسی فرمانداران، فرماندهان سپاه و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل در این نشست گفت: از زمان آغاز اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اردبیل، ۳۳۵ هزار ۹۸۷ خانوار متشکل از یک میلیون ۱۷۲ هزار و ۵۲۸ نفر از جمعیت استان غربالگری شده‌اند.

اکبر بهنامجو با بیان اینکه ۹۲/۷۳ درصد جمعیت استان اردبیل در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری شده‌اند، افزود: در طول این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۳۳۰ تست کرونا انجام شده که از این تعداد سه هزار ۳۴۹ تست، مثبت اعلام شده است.

وی از توزیع تعداد ۱۰ هزار ۲۷۵ بسته معیشتی و کمک‌های مومنانه در بین آسیب دیدگان از کرونا و خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: با هدف مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم بالغ بر ۲۱۷ هزار و ۸۴۲ بسته بهداشتی در بین مردم توزیع شده است.

اردبیل جزو استان‌های پیشروی کشور در اجرای طرح شهید سلیمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با قدردانی قدردانی از فرمانده سپاه استان و تلاش فرماندهان نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در فعالیت و مدیریت طرح شهید سلیمانی شناخته شده است.

شهرام حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ هزار کیت تست سریع تحویل استان اردبیل شده است، گفت: این تعداد کیت تحویل داده شده به یک استان در کشور بی سابقه بوده که این به دلیل همکاری و اقدامات مؤثر انجام شده در استان اردبیل بوده است.

وی برگزاری احتمالی مراسم عروسی و ترحیم در شرایط نزولی کرونا در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: باید به مردم در خصوص عدم ساده انگاری خطر کرونا هشدارهای لازم داده شده و نیز کنترل شدید و موثرتری پیش بینی و انجام شود چرا که شکنندگی وضعیت پایدار فعلی در استان دور از انتظار نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ویروس کرونای انگلیسی را تهدیدی جدی عنوان کرد و افزود: خبر شناسایی یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در کشور زنگ هشدار را به صدا در آورده که بایستی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش از سوی مردم و صاحبان اصناف جدی گرفته شود.

حبیب زاده با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر مطب‌های پزشکان خاطرنشان کرد: در نظارت تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، اکثر پزشکان استان اردبیل همکاری مطلوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا داشته‌اند و با مطب‌هایی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکردند برخوردهای قانونی صورت گرفته است.

کد خبر 5116219

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل قاسم سلیمانی ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز