Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید کریمی، کارشناس ارشد مسائل آمریکا با اشاره به جلسه ۳ روز گذشته کنگره جدید آمریکا، گفت: در این جلسه تمام سناتورها قسم یاد کردند از قانون اساسی آمریکا دفاع کنند اما ظاهراً از ترامپ دفاع می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید وحید کریمی در گفتگو با خبرنگار 8دی، وضعیت فعلی آمریکا را در حالت کما توصیف کرد و افزود: هر آنچه که تاکنون درباره آمریکا شنیدیم مانند اینکه کشور قانونمند و تابع دموکراسی و تمدن غربی است، ظاهراً یک توهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ارشد مسائل آمریکا با اشاره به جلسه ۳ روز گذشته کنگره جدید آمریکا بیان کرد: در این جلسه تمام سناتورها قسم یاد کردند از قانون اساسی آمریکا دفاع کنند اما ظاهراً از ترامپ دفاع می‌کنند.

وی مخدوش بودن آنچه که درمورد جایگاه و قدرت آمریکا گفته می‌شود را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ما نیازمند تجدیدنظر درباره دموکراسی نوع غربی هستیم.

کریمی تصریح کرد: دعوای فعلی در حاکمیت آمریکا، بین سفیدها و رنگین‌پوست‌ها و مسحیت و غیرمسیحیت و اروپاییان اصیل است که در آمریکا حاکم بودند و دیگر گروه‌ها مانند آسیایی و آفریقایی و آمریکای جنوبی است.

کارشناس ارشد مسائل آمریکا ادامه داد: همه این‌ها بیانگر این است که رنگین پوست‌ها از نظر جمعیتی نسبت به سفیدها برتری پیدا کردند و سفیدها به این باور رسیدند که این نوعی جنگ مرگ و زندگی است.

وی با تاکید بر اینکه سفیدها برای تثبیت حاکمیت خود مبارزه می‌کنند گفت: اگر بایدن موفق شد به کاخ سفید برود باید فصل جدیدی را برای آمریکا باز کنیم تا بتوانیم از رنگین پوست‌ها که هم اکنون اکثریت هستند، در حکومت داری آمریکا تسلط دهیم تا به تدریج سلطه صهیونیسم و اروپایی‌‌ها بر حکومت آمریکا را کاهش بدهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رنگین پوست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است: وقایع پس از طوفان‌الاقصی، یکی از شرافتمندانه‌ترین و پایدارترین مقاومت‌ها در تاریخ بشر و همچنین یکی از وحشیانه‌ترین قتل عام‌های تاریخ بشر را در معرض دید همه جهانیان قرار داد.
 
کشتار و مقاومت جاری در غزه امروز نقطه‌ عطفی مانند دیگر نقاط عطف مهم تاریخ است که حق را از باطل، عزت را از رسوایی متمایز می‌کند.
 
 صهیونیست‌ها نه تنها یک ملت را در فلسطین می‌کشند، بلکه تمام اصول و ارزش‌های انسانی را نیز به قتل می‌رسانند و دولت‌های غربی فراتر از چشم بستن بر این کشتار، از حمایت آشکار از اسرائیل دریغ نمی‌کنند.
 
ایالات متحده آمریکا که کشور قاتل را به سلاح‌های نسل‌کشی مجهز می‌کند، همچنان عامل جنایات غزه است، در حالی که آمریکای امپریالیست از صهیونیست‌هایی که توسط مجاهدین غزه تحقیر شده‌اند، محافظت می‌کند.
 
در روزهای اخیر شاهد تشدید تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های ایالت‌های مختلف آمریکا بوده‌ایم. در تظاهرات مداوم حمایتی در نزدیک به 25 دانشگاه برجسته آمریکا، از هاروارد تا ییل، از کالیفرنیا تا تگزاس، وحشیگری صهیونیست‌ها از یک سو  و از سوی دیگر حمایت آمریکا از اسرائیل مورد اعتراض قرار گرفته است.
 
استادان همچنین دانشجویانی که اردوگاه‌های فلسطینی را در محوطه دانشگاه برپا می‌کنند، مورد حمایت قرار می‌دهند. در پرتو مشعل مقاومت در غزه، جهان شاهد هزاران انسان باوجدان است که در برابر حاکمان ظالم خود در آمریکا، منبع ظلم و ستم، بی‌دریغ برای احقاق حق خود فریاد می‌زنند.
 
ما به عنوان دانشجویان مسلمان از ترکیه، از میدان بیازیت و از دانشگاه استانبول به تظاهرات حامیان فلسطین که از دانشگاه کلمبیا آغاز شد و در سراسر آمریکا گسترش یافت، درود می‌فرستیم. دانشجویان با اقدامات خود نتانیاهو قاتل را ناراحت کردند. علی‌رغم رویکرد صهیونیستی مدیران دانشگاه و خشونت پلیس، آنها از مقاومت شریف فلسطین حمایت کردند و همچنان به حمایت خود ادامه می‌دهند.
 
ما از خداوند می‌خواهیم که زمینه مبارزه با صهیونیسم، سازمان یافته‌ترین شر در تاریخ اخیر را بیش از پیش گسترش دهد. از همه مردم با وجدان جهان دعوت می‌کنیم تا در عدالت و نیکی گرد هم آیند و ظلم ستمگران را در چهره آنها فریاد بزنند و معتقدیم که وجدان بشریت صهیونیسم را شکست خواهد داد. 

 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است