Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:24:28 GMT

تردد از قزوین به شهرهای زرد کرونایی آزاد است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۲۷۷

تردد از قزوین به شهرهای زرد کرونایی آزاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد، رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در آخرین جلسه کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به زرد بودن رنگ‌بندی کرونایی در کل استان قزوین و همچنین زرد بودن وضعیت کرونایی تهران مسافرت قزوینی‌ها به تهران بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین تردد از مبدأ قزوین به سایر شهرهای با وضعیت زرد کرونایی هم آزاد است و نیازی به اخذ مجوز تردد از فرمانداری و پلیس راه در این خصوص نیست و چنانچه دوربین‌های پلیس راه برای خودرویی تخلف ثبت کنند، جریمه خودرو بخشیده خواهد شد.

فرخزاد با اشاره به ممنوع اعلام شدن مسافرت به شمال کشور از سوی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ادامه داد: با توجه به اعلام این ممنوعیت از سوی قرارگاه هیچ‌گونه مجوز ترددی برای سفر به شمال برای اهالی استان قزوین صادر نخواهد شد و هم‌استانی‌ها باید از تجمع و ازدحام جلوی فرمانداری‌ها برای گرفتن مجوز تردد به شمال کشور خودداری کنند.

وی یادآور شد: اگر کسی از این مصوبه تخطی کند و به شهرستان‌های شمالی کشور در استان‌های گیلان و مازندران تردد کند، به ازای بار تردد یک میلیون تومان توسط پلیس راه جریمه خواهد شد.

مجوز تردد به سایر شهرهای نارنجی و قرمز صادر می‌شود

رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه ممنوعیت صدور مجوز تردد فقط منحصر و محدود به شهرهای شمال ایران است، گفت: برای سفر به سایر شهرهایی که وضعیت کرونایی نارنجی یا قرمز دارند، اگر فردی دلیل قانع‌کننده‌ای مانند معالجه بیماری داشته باشد، مجوز تردد از مبدأ قزوین صادر خواهد شد.

فرخزاد با اشاره به مشکلات دوربین پلیس راه در شهرستان اقبالیه افزود: متاسفانه این دوربین به دلیل مشکلات فنی از ابتدای آذرماخ تخلف و جریمه برای خودروهای با پلاک بومی ثبت کرده که بنا شده با ورود فرمانداری شهرستان قزوین و همچنین ستاد مرکزی پلیس راهور این مشکل هم مرتفع شده و جریمه‌ها بخشیده شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مجوز تردد استان قزوین مجوز تردد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان از شناسایی و توقیف خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سردار "جاویدان"، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت:ماموران یگان امداد شهرستان بندر عباس حین گشت زنی در خیابان ترمینال به یک دستگاه خودرو سواری لندکزوز مشکی رنگ که در حال تردد بوده مشکوک و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی خودروی مذکور را متوقف و با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو فاقد مدارک گمرکی است و به صورت قاچاق در حال تردد است.

به گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار "جاویدان" از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی و مناسب صورت گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904282

دیگر خبرها

  • پرترددترین جاده کشور کدام است؟
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود