Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سلیمانی تجلی و درخشش آیات الهی در قامت یک مرد بود و چهره ای مردانه از قرآن عظیم است که از یک سو در مقابل دشمنان مستحکم، ثابت قدم و غلیظ و شدید بود و همین مرد در مقابل مردم هر چه ضعیف تر متواضع تر، مهربان تر بود.

سردار"حسین سلامی" صبح امروز ۱۸ دی ماه در اجلاسیه نهایی مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: زیباترین و تاریخی ترین تشییع را در مشایعت حاج قاسم سلیمانی سال گذشته در ۱۷ دی ماه در میدان شهدای کرمان دیدم و وقتی از میان جمعیت می گذشتم باران می بارید اما نه از آسمان، از چشمان مردمان این دیار که به پهنای صورتشان سیلاب اشک جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مهر و عشق بودند و مانند شمع می سوختند و صحنه ای دل انگیزتر از آن روز و جمعیت عاشقی که همه عشق و روح سلیمانی بودند، ندیدم. حاج قاسم در همه این جمعیت تجلی کرده بود و هیچ کس خود را نمی شناخت و برداشت من این بود.

سلامی تصریح کرد: بعدها با خود گفتم کاش شما مردم کرمان در عاشورا می بودید که آن وقت هرگز این مصیبت ها بر اهل بیت امام علیه السلام وارد نمی شد. قافله سالار کربلا زینب کبری تنها نمی ماند که آن سفر طولانی را تا شام بلا با آن کودکان خردسال انجام بدهد.

فرمانده سپاه پاسداران با اشار به غیرت، شرف و دل های پاک مردم استان کرمان بیان کرد: شما مردم کرمان روی زمین صفحه جاودانه ای از یک بدرقه باشکوه آفریدید و امروز جمع شده ایم تا از یک حقیقت درخشان و جاری در بستر هستی و جاذبه نبوی که روح علوی و عشق حسینی در کالبد او جاری بود، سخن بگوییم.

وی افزود: گستره شخصیت هر فرد به افق اندیشه های او، قلمرو آرمان ها و ژرفای اعتقادات و دامنه باورهای اوست و سردار حاج قاسم سلیمانی را می توان در قله بلند و رفیع ارزش ها توصیف کرد. او از قرآن الهام می گرفت و واقعا شخصیت قرآنی داشت.

سلامی با اشاره به شناختی که از شهید سلیمانی دارد، اظهار کرد: شهید سلیمانی تجلی و درخشش آیات الهی در قامت یک مرد بود و چهره ای مردانه از قرآن عظیم است که از یک سو در مقابل دشمنان مستحکم، ثابت قدم و غلیظ و شدید بود و همین مرد در مقابل مردم هر چه ضعیف تر متواضع تر، مهربان تر بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم می دانست که باید به واسطه رحمت الهی از این صفت نبوی بهره بگیرد و با مردم نرمخو و مهربان و لطیف باشد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم