Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فرزند شهید محسن فخری‌زاده گفت: پدرم در طول عمر خود با بندبند وجود یک پدر، همراه، دوست و رفیق بود، شخص برجسته و تأثیرگذاری در حوزه علم و فناوری بودند، دوری و فراغ از پدر بسیار بسیار سخت و طاقت فرساست.

حامد فخری‌زاده تصریح کرد: شاید اگر موضوع به شهادت، معرفت، مکتب اسلامی که شهدا زنده‌اند و «وجه الله» و «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون»اند نبود، تحمل این فراق و دوری از پدر دلسوز، مهربان، رفیق همیشگی را سخت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت مجازات عاملان ترور «شهید محسن فخری زاده»، افزود: یکی از موضوعاتی که پیام تسلیت مقام معظم رهبری به آن اشاره شد، موضوع مجازات عاملان و آمران این جریان تروریستی بود، خواهش من از مسئولان و مقامات ذی‌ربط این است که برای شناسایی دقیق عاملان و آمران شهادت «شهید محسن فخری زاده» در ساحت‌های ترور پدرم خلاصه نشوند.

فخری‌زاده با تأکید بر اینکه مسئولان و مقامات ذی‌ربط جریان شناسایی عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده را به شکل موشکافانه از ۱۰ سال قبل از این عملیات تروریستی تا بعد از شهادت پدرم مورد بررسی دقیق قرار دهند، اظهار داشت: ان‌شاءالله شاهد این نباشیم که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در پایتخت خودمان شهید ترور بدهیم.

شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزرات «دفاع و پشتیبانی» نیرو‌های مسلح کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ در جریان یک عملیات تروریستی توسط انسان‌نما‌های کوکی از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید که به فرموده رهبر حکیم انقلاب، دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان بودند پس از تشییع به امام‌زاده صالح (ع) تهران منتقل و در کنار سایر شهدای آرامیده در این مکام مقدس همچون شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای و تئوریسن و پایه‌گذار غنی‌سازی ۲۰ درصد کشورمان آرام گرفت.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ترور عملیات تروریستی فخری زاده شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح سه شنبه در دیدار با فرزندان و جمعی از بستگان مرحوم ماموستا ملأ احمد فخری امام جمعه سابق جوانرود که با همراهی فرمانده و جانشین قرارگاه نجف اشرف انجام شد، اظهار کرد: مرحوم حاج ماموستا فخری، عالمی عامل و اهل معنا و معرفت بود و سابقه علمی ایشان، سابقه‌ای عارفانه است که در نوع خودش ارزشی مضاعف دارد.

وی اکرام عالِم را از سنت‌های الهی خواند و افزود: بزرگان دین به ما توصیه فرموده‌اند که مقام عالم را گرامی بداریم و مرحوم حاج ماموستا فخری که در عمر شریفش برای خدا علم آموخته بود، برای خدا به علمش عمل کرده بود و این علم را به دیگران نیز عرضه کرد، شایسته اکرام فراوان است.

نماینده ولی فقیهدر استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مرحوم حاج ماموستا فخری، برای رضای خدا به مردم خدمت می‌کرد، تصریح کرد: مردم شریف منطقه اورامانات، به‌ویژه شهرستان جوانرود، قدر عالمان دینی خود را می‌دانند و ازاین‌جهت بسیار لایق احترام و سپاسگزاری‌اند. بی‌شک فقدان مرحوم حاج ماموستا فخری برای منطقه، مردم استان، جامعه اهل‌سنت و جایگاه علم یک ضایعه بود.

وی با تسلیت مجدد رحلت این عالم بزرگوار به جامعه ایمانی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مرحوم ماموستا فخری باسعادت زندگی کرد و سعادتمندانه به‌سوی خدا رفت. ایشان محور و میدان‌دار پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی بود و با روحیه انقلابی خود، چندین‌دهه در مسیر همراهی و حمایت از امامین انقلاب قدم برداشت.

کد خبر 6098936

دیگر خبرها

  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول