Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در پست فیس بوکی خود از رییس سابق دفتر مسکو در سی.ان.ان جیل داگرتی، پستی به اشتراک گذاشت که "اکنون ایالات متحده قادر نخواهد بود به جهانیان بگوید که آنها نمونه هایی از دموکراسی هستند."

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، داگرتی که سالها در روسیه کار کرده و اکنون مدرس دانشگاه جورج تاون و انستیتوی کنان (واشنگتن) است، در فیس بوک خود نوشت که "ایالات متحده هرگز دیگر نخواهد توانست به جهانیان بگوید که ما الگوی دموکراسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

معترضین در حمایت از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در واشنگتن تجمع کردند و به ساختمان کنگره حمله کردند و جلسه ای را که قرار بود پیروزی جو بایدن را تأیید کند، به هم زدند.

در واشنگتن مقررات منع رفت و آمد اعلام شده و نیروهای گارد ملی در برقراری نظم نقش دارند.

پربیننده ترین هشدار هیلاری کلینتون: ترامپ، با ایران جنگ نکن! آشتی‌کنان عربستان و قطر با چاشنی لفاظی علیه ایران تلاش برای ادامه شمارش آرای الکترال/ تأمین امنیت کنگره بعد از ۴ساعت خشونت بهبود وضعیت اقتصاد ایران/ عملکرد بهتر از حد انتظار در سال۲۰۲۰ دموکرات‌ها اکثریت سنا را در اختیار گرفتند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه آمریکا ماریا زاخاروا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه