Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:17:41 GMT

بشار رسن روی پوستر القطر رفت(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۲۹۶۸

هافبک سابق پرسپولیس امشب نخستین بازی خود برای باشگاه جدیدش را انجام می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا رسما از پرسپولیس جدا شد و یک هفته قبل به‌صورت رسمی قراردادش با باشگاه قطر اس. سی را امضاء کرد، امشب برای این تیم به میدان خواهد رفت.

 

این هافبک عراقی که سه سال و نیم موفق در پرسپولیس داشت و نمایش درخشانی در جمع سرخ‌پوشان ارائه داد، تصمیم گرفت باشگاه جدیدی را  برای ادامه فوتبالش انتخاب کند و به همین منظور جانشین علی کریمی در فهرست این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تیم فوتبال قطر اس. سی تا پایان هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر علی کریمی را در فهرست خود داشت، اما پس از جدایی این هافبک سابق استقلال و پیوستن او به‌عنوان بازیکن قرضی به الدحیل، بشار رسن برای ادامه فصل به لیست این تیم اضافه شده است.

 

رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر امشب پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم قطر اس. سی از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سحیم بن حمد در شرایطی برابر الخریطیات قعرنشین قرار می‌گیرد که پژمان منتظری در این تیم عضویت دارد.

 

باشگاه قطر اس. سی در حالی اطلاعیه بازی برابر الخریطیات را منتشر کرده و به استقبال این بازی رفته که تصویر بشار رسن با پیراهن این تیم، روی پوستر آنها دیده می‌شود.

القطر بشار رسن قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: القطر بشار رسن قطر بشار رسن قطر اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست