Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین از کاهش قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: ارزش اونس جهانی از ۱۹۴۵ به ۱۹۲۱دلار کاهش یافته و در بازار ارز هم شاهد توقف روند صعودی نرخ دلار هستیم، از همین رو قیمت‌ها در بازار طلا هم کاهش یافته و سکه طرح جدید مجددا به زیر ۱۲میلیون رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه طلا گفت: در راستای این روند نزولی قیمت طلا نسبت به دو روز پیش حدود ۵۰هزار و سکه امامی ۵۵۰هزار تومان ارزان شده است که البته انتظاری جز این نداشتیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار طلا بیان کرد: وقتی قیمت‌ها به ثبات برسد و مردم از روند بازار اطمینان داشته باشند تقاضا هم بیشتر می‌شود، لذا بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید مصنوعات طلا نسبت به ماه قبل تا حدودی بهتر شده و با بازگشت دوباره آرامش به بازار شاهد افزایش خرید طلا و سکه در دو ماه پایانی سال خواهیم بود.

محمدولی درباره چشم‌انداز وضعیت بازار طلا در هفته پایانی دی ماه نیز اظهار کرد: اگر روند اونس جهانی و بازار ارز تغییر نکند، طی هفته آینده هم شاهد ثبات قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

سکه به کانال ۱۱میلیون بازگشت

رییس اتحادیه طلا به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز ۱۸دی ماه ساعت (۱۲:۳۰)، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان کاهش یافته و حباب سکه نیز به ۵۳۰هزار تومان رسیده است.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه هم شش میلیون و ۳۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ همچنین در بازار امروز قیمت هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۱۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۵۷هزار تومان رسید.

پربیننده ترین طلا گران‌تر می‌شود؟/ افزایش ۲۵۰هزار تومانی سکه بعد از پنج هفته ثبات پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۷دی ماه/ بررسی چرایی افزایش نرخ ارز در هفته سوم دی ماه قیمت دلار ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۸دی ماه/ تغییر جهت بازار ارز در پایان هفته قیمت دلار ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طلا بازار طلا اتحادیه طلا و جواهر اونس جهانى طلا قیمت دلار بازار طلا قیمت ها دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟