Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو گفت: دوره آموزشی قدم به قدم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» با حضور اعضای فعال این کانون و اهالی روستا برگزار شد.

«علی پیران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی قدم به قدم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» با حضور اعضای فعال این کانون و اهالی روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو تصریح کرد: حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار سخنران این دوره آموزشی بود.

 

وی ادامه داد: ارائه الگوهای مختلف سبک زندگی اسلامی، مباحث جدید مهارت های زندگی و آداب و اخلاق اجتماعی، نحوه تعامل با همسر و آداب اجتماعی، ایجاد برقراری روابط پایدار در زوج های جوان از جمله مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

 

پیران عنوان کرد: این برنامه آموزشی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو افزود: این برنامه آموزشی به پیشنهاد کارگروه پیشگیری از طلاق شهرستان بیله سواراقدام به برگزاری این دوره آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کرده است.

 

پیران تاکید کرد: این دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره رعایت شد.

 

وی اعلام داشت: فعالیت های فرهنگی و آموزشی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیشگیری از طلاق طلاق اردبیل کانون فرهنگی هنری دوره آموزشی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند