Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:12:50 GMT

تامین آب خدابنده با 45 مخزن

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۳۳۲۳

تامین آب خدابنده با 45 مخزن

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه طی سال‌جاری 26 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان خدابنده اجرا شده است، عنوان کرد: این طرح در شهرهای قیدار، گرماب و زرین‌رود اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 18 کیلومتر عملیات توسعه و احداث شبکه توزیع آب در روستاهای خدابنده اجرایی شده است، اضافه کرد: این شبکه در روستاهای «کهلا، حی و سقرچین» از توابع این شهرستان عملیاتی شده است.

جزءقاسمی با اشاره به شناسایی بیش از یک هزار و 454 فقره کنتورهای معیوب، ادامه داد: شناسایی 36 رشته انشعاب غیر مجاز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان، در شهرستان خدابنده بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 680 فقره انشعاب آب در شهرستان خدابنده واگذار شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه خدابنده در راستای حفظ کیفیت آب پنج باب مخزن به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب، 6 حلقه چاه، 55 کیلومتر شبکه و خط انتقال در حوزه شهری دارد، گفت: 40 باب مخزن ذخیره آب روستایی به حجم 6 هزار و 120 متر مکعب هم شستشو و گندزدایی شده است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان زنجان فاضلاب خدابنده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»