Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:00:16 GMT

قرار بازداشت ترامپ صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۳۵۲۳

قرار بازداشت ترامپ صادر شد

دادگاه تحقیق منطقه «الرصافه» بغداد که مسئول رسیدگی به پرونده ترور فرماندهان شهید و همرزمانش است، حکم بازداشت ترامپ را صادر کرد.

به گزارش برنا، شورای عالی دستگاه قضایی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که قاضی ویژه دادگاه تحقیق الرصافه مسئول رسیدگی به جنایت ترور فرماندهان شهید و یارانش در نزدیکی فرودگاه بغداد، پس از بررسی اظهارات خانواده المهندس و پایان تحقیقات اولیه، دستور بازداشت ترامپ را که تا دو هفته دیگر دوران ریاست جمهوری او به پایان می‌رسد، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شورا تأکید کرد که طبق احکام ماده 406 قانون کیفری عراق، تحقیقات درباره دیگر عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سلیمانی، المهندس و همرزمانش ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!