Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:12:52 GMT

توسعه فرهنگ بیمه دغدغه عمومی را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۳۷۵۱

توسعه فرهنگ بیمه دغدغه عمومی را کاهش می‌دهد

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فرهنگ بیمه نه تنها باعث افزایش امنیت عمومی است بلکه دغدغه مردم را نیز کاهش می‌دهد.


مسعود امامی یگانه ۱۸ دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سرمد در اردبیل اظهار کرد: تلاشگران صنعت بیمه همتی راستین در توسعه فرهنگ بیمه و همگانی کردن این موضوع دارند که جا دارد از تلاش‌ها و زحمات فعالان این حوزه در این شرایط سخت اقتصادی قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در حالی که دولت با شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها روبه‌روست، قادر به تأمین اعتبار مورد نیاز برای جبران خسارت حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله و آتش‌سوزی نیست و بهتر است جبران این خسارت از طریق شرکت‌های بیمه و همراهی مردم انجام شود.


فرماندار اردبیل گفت: دولت در وقوع این حوادث تنها قادر است به صورت محدود کمک‌ها و تسهیلات خود را ارائه کند در حالی که پوشش بیمه‌ای می‌تواند ریسک خطرات و آسیب‌ها را کاهش و به نوعی امنیت خاطر مردم و عموم جامعه را به وجود آورد.


امامی یگانه افزود: دولت در بروز حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله و یا سیل قادر است پنج تا 10 میلیون تومان بلاعوض و تا 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند که گاه این میزان جوابگوی خسارت وارد شده نبوده و برای جبران این نقیصه ضرورت دارد شرکت‌های بیمه نقش‌آفرینی کنند.
وی ضرورت توسعه بیمه عمر و بازنشستگی را نیز یادآور شد و خاطر نشان کرد: در شرایط ایده‌آل باید خانواده‌ها از همان دوران طفولیت فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر و زندگی ببرند تا در میان مدت و بلند مدت امکان استفاده از این سرمایه‌گذاری ایمن فراهم آید.


فرماندار اردبیل اضافه کرد: قطعا صنعت بیمه در کشور ما نیاز به حمایت و همراهی مردم دارد تا با اعتمادی که مردم به شرکت‌های بیمه می‌کنند امکان توسعه و توانمندی‌ آنها فراهم آید.
در این مراسم ساختمان ملکی بیمه سرمد اردبیل که در زیربنایی به مساحت 175 متر مربع احداث شده، به بهره‌برداری رسید که در کمتر از سه ماه این ساختمان مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته تا به عنوان ساختمان جدید شرکت بیمه سرمد خدماتی را به شهروندان ارائه کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمه خسارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان