Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آغاز سومین مرحله اجرایی کلان پروژه ترویج رعایت حق تقدم عابر پیاده در مشهد با راه‌اندازی ۴۰ ایستگاه ترویجی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمحسن مصحفی، معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این طرح، ارتقای فرهنگ شهروندی جهت کاهش حوادث، افزایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد دغدغه و حساسیت مردمی و مطالبه همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مشارکت مردمی برای توجه بیشتر به بحث حقوق عابران پیاده و احترام به حضور آنان، موضوع بسیار مهمی است که برای انتقال مفاهیم مربوطه می‌توان از شیوه‌ها و ساز و کارهای نظیر تئاتر و رویدادهای فرهنگی استفاده کرد. 

مصحفی تصریح کرد: در این مرحله اجرایی از پروژه، ۳۱ ایستگاه ترویجی در ۱۳ منطقه شهرداری با توجه به محل‌های پرخطر و پرتردد که نیاز به حساس‌سازی و آموزش بیشتری دارند انتخاب و فعال شده و قرار است ۹ ایستگاه دیگه نیز به این تعداد افزوده شود. 

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تاکید کرد: اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی مانند برگزاری مسابقات، فعالیت‌های نمایشی (تئاتر خیابانی، پرفورمنس، عروسک‌گردان)، اجرای رادیو عابر و اهدای جوایز از جمله رویدادهای در دست اجرا در ایستگاه‌های ترویجی است. 

وی خاطرنشان کرد: زمان شروع این طرح از اول دی‌ماه تا سی‌ام به مدت ۱۵ روز کاری تعیین شده و سفیران آموزشی از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در این ایستگاه‌ها فعالیت‌ دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود