Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی چند ساعت اخیر کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با یک دستفروش معلول در شهرستان دزفول در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

محسن زرسناش مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول پیرامون این موضوع اعلام کرده که روز گذشته یک دستفروش بساط خود را روبه‌روی یک نهاد نظامی پهن کرده و مامور شهرداری حسب وظیفه خود اقدام به تذکر و سپس جمع‌آوری وسایل دستفروش نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری، حین جمع آوری وسایل توسط مامور شهرداری دستفروش موبایل وی را گرفته و شرط پس دادن موبایل را تحویل وسایلش اعلام می‌کند که همین امر موجب درگیری لفظی بین آن دو و سپس ضرب و شتم مامور شهرداری توسط دستفروش و همراهش شده است.

به دنبال این موضوع فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول اظهار کرد: باتوجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین این رفتار ناپسند مامور شهرداری پیگیری قضایی می‌شود.

وی افزود: این فرد اگر بدون سیر فرآیندهای قانونی اقدام به دستفروشی نموده است باز هم قانون اجازه چنین برخوردی را به این دستفروش معلول نداده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: آدرس و محل زندگی این فرد شناسایی شده و پس از حضور در منزل وی و دلجویی از او فعلا مبلغی برای افزایش سرمایه به این فرد پرداخت خواهد شد تا مکان مناسبی برای کسب درآمد این معلول فراهم شود.

وی ادامه داد: این فرد حدود ۲۰ سال است که ساکن شهرستان دزفول بوده که متاسفانه از نظر شغلی با مشکلاتی برخوردار است.

47231

کد خبر 1473934

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دستفروشی شهرداری ها نزاع خیابانی معلولان شهرستان دزفول مامور شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • لاشخورهای مست را ببینید