Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بزرگترین گاوداری صنعتی استان گلستان پس از ۴ سال وقفه با کمک دستگاه قضایی از امروز تولید را از سر گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: این گاوداری که بزرگترین واحد پرورش گله مولد با تکنولوژی انتقال جنین در کشور و خاورمیانه بود و چهار سال پیش به علت مشکلات مالی به یک باره تعطیل  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده این واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان دنبال و در جلسه‌های متعددی که با بانک‌ها و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان داشتیم بخشی از مشکلات بانکی برطرف و با تامین بخشی از سرمایه از سوی اوقاف این واحد تولیدی دوباره سرپا شد.

هاشمیان ادامه داد: هم اکنون تولید با  550 راس گاو در این دامداری صنعتی آغاز شده است و  26 جوان تحصیل‌کرده  و متخصص در رشته‌هایی مانند دامپزشکی و مهندسی امور دام در این گاوداری صنعتی مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان غذا و دارو: آماده همکاری با دیگر کشورها برای تولید واکسن کرونا هستیمرفع موانع تولید و مشکلات سرمایه گذاران از مهمترین برنامه‌های در دستور کار استان استرویکرد یزد راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برنامه این واحد تولیدی رسیدن به هزار و 500 راس دام در سال آینده و تولید سالانه 10 هزار تن شیر و 1500 راس گوساله نژاد جرسی و اشتغال 70 نفر است.

وی افزود: بخشی از مشکلات بانکی این واحد تولیدی همچنان پابرجا است که به دنبال برطرف کردن آن نیز هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: این واحد ششمین واحد تولیدی تعطیل استان است که امسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان