Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه پزشکی اصفهان در خصوص کمبود قلم انسولین گفت: مشکل کمبود این دارو کشوری است و سهمیه استانی انسولین به دلیل همین محدودیت ها، کم شده است.

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند هفته گذشته از نظر تعداد موارد جدید ویروس کرونا شاهد شیب نزولی در استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز صبح تعداد کل بیماران کرونایی بستری در مراکز استان کمتر از ۴۱۰ نفر رسید، افزود: تعداد فوتی های ویروس کرونا کمتر از ۱۰ نفر شده که آمار خوشحال کننده ایست و امیدواریم این شرایط را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه براساس پروتکل و دستورالعملی که مصوب ستاد کرونای کشور است، همچنان برگزاری نمازجمعه و تجمعات فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ... در شهرستان های زرد مجاز نیست، گفت: باید آمادگی داشته باشیم که پیک بعدی بیماری اتفاق نیفتد، همچنین آمادگی ذهنی دستورالعمل‌های بلندمدت برای مردم ایجاد کنیم و تمهیدات لازم برای ادامه بلندمدت این فعالیت‌ها انجام شود.

چنگیز با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد ۱۲ نفر از کادر درمان استان اصفهان جان خود را از دست دادند و شهید سلامت نام گرفتند، تصریح کرد: اگر دستورالعمل ها رعایت نشود مطمئنا شرایط شکننده است و به روزهای اوج ویروس برخواهیم گشت.

وی در خصوص کمبود قلم انسولین در سطح شهرستان اردستان، گفت: مشکل کمبود این دارو کشوری است و سهمیه استانی انسولین به دلیل همین محدودیت ها کم شده که در برخی از شهرستان ها از جمله اردستان، بیماران به زحمت افتادند. در تلاشیم این کمبود جبران شود، اما توزیع این دارو در استان با توجه به سهمیه استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استانی اجتماعی کروناویروس محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد