Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:18:04 GMT

ولایتمداری رمز موفقیت فرزندان ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۶۸۲۲

ولایتمداری رمز موفقیت فرزندان ایران اسلامی است

به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم‌سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید محسن فخری زاده در شهر چم‌گلک افزود:نسل های حماسه ساز دفاع مقدس و دفاع از ارزش های اسلامی افتخار ملت ایران هستند و سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها از همین‌نسل های شجاع و جسور می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما هروقت با ولایت بودیم‌نتیجه گرفتیم و هروقت با ولایت زاویه پیدا کردیم دچار مشکل شدیم افزود:جوان این مملکت مشکل بیکاری دارد اما این‌مردم با ولایت ، اسلام و انقلاب هیچ مشکلی ندارند.
آیت الله فرحانی افزود:این مردم ، در ولایتمدای و شهادت طلبی حماسه های بی نظیری خلق کرده اند و اعتقاد خود را در میادین ‌مختلف نشان دادند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمن برای ناامیدی مردم و کمرنگ کردن اسلام ناب محمدی افزود: دشمن اسلام‌آل یهود را در برابر ما قرار داد اما حاج قاسم با اقتدار در برابر اسلام دروغین و اسلام‌آمریکایی ایستاد تا اسلام ناب محمدی برای همیشه جاودان و بااقتدار باشد و پرونده اسلام آمریکایی بسته شد.
وی گفت:با داشتن نسل های ولایتمدار و شهید پرور ، راه و هدف سردار شهید سلیمانی و همه شهدای گرانقدر همیشه زنده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی‌اندیمشک هم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی وی را الگوی واقعی شجاعت و تدبیر دانست و افزود: راه و هدف این شهید والامقام‌ همواره زنده است.
حجت الاسلام سعید علیپور افرود: دشمن به خیال واهی خود قصد داشت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وی را در جامعه کمرنگ کند اما با جنایت دشمن، سردار سلیمانی بیش از همیشه در قلوب مردم جای گرفت و در فراتر از مرزها به قهرمانیجهانی تبدیل شد.

نور الدین مدهنی از مدافعان حرم اندیمشک هم با اشاره به روند شکل گیری داعش گفت:شهید سلیمانی تنها با یک گروه کوچک به اسم داعش درگیر نبود بلکه با تفکر ضد اسلامی پشت سر داعش درگیر بود.
وی افزود:داعش دست پرورده خیلی از کشورها بود و برای پیشبرد اهداف ابرقدرتها شکل گرفت و پرورش یافت.
این فرمانده فتح نبل و الزهرا بیان کرد:کشورهای زیادی پشتوانه مالی داعش بودند بزرگترین سازمان های جاسوسی دنیا هم شبانه روز آنها را تغذیه اطلاعاتی می کردند اما سرانجام داعش محکوم به شکست و نابودی شد.
این‌مراسم‌به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چم گلک ، حوزه امیرالمومنین (ع) و پایگاههای بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) شهر چم گلک برگزار شد.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی اندیمشک عبدالکریم فرحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی اندیمشک جهان و سردار سلیمانی اندیمشک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است