Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید شهرستان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا (س)، به شرایط کنونی کشور، تحرکات اخیر منطقه و سایر کشور‌های همسایه اشاره کرد و گفت: ایران یک کشور صلح دوست است و به فکر جنگ نیست که با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری تا کنون دشمنان نتوانسته خدشه‌ای به نظام و کشور وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه داوود پورامینی را فردی اخلاق مدار و متین برشمرد و افزود: پورامینی به عنوان بخشدار مرکزی در امور روستا‌ها موفق بود.

طلایی مقدم با اشاره به سوابق علیرضا خدابخشی در دهیاری و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های بافق، گفت: خدابخشی یکی از دهیاران برتراستان یزد به شمار می‌رود که با رای اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی بافق به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

او تاکید کرد: انتخاب خدابخشی به عنوان مدیرعامل از سوی دهیارانی بوده است که به همت شورای اسلامی روستا‌ها مشخص شدند.

فرماندار بافق تصریح کرد: فرصت‌ها و گذشت زمان باعث مشخص شدن عملکرد افراد در حوزه‌های مختلف می‌شود، لذا در این دوره انتظاری که از آقای خدابخشی به عنوان بخشدار مرکزی داریم، برگزاری انتخابات است.

او از برگزاری انتخابات به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی وزارت کشور یاد کرد و گفت: انتظار داریم او قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کند که فصل الخطاب ما در انتخابات قانون است، امانت دار بودن از رای مردم، صحت و درستی در برگزاری انتخابات مهم است که امیدواریم از این برنامه سربلند بیرون بیاید.

محمد علی شاه حسینی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در ادامه ضمن قدردانی و تجلیل از خدمات و اقدامات بخشدار سابق بافق گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته، "داوود پورامینی" در رده بهترین بخشداران استان بود.

او ضمن تبریک انتصاب "علیرضا خدابخشی" به عنوان بخشدار مرکزی بافق تصریح کرد: او به عنوان یک جوان بومی از شهرستان متدین، منسجم و متحد بافق است.

شاه حسینی از پست، مقام و منزلت در نظام مقدس اسلامی به عنوان یک موهبت الهی برای خدمت کردن به یاد کرد و افزود: بخشدار مرکزی باید با سعه صدر و آغوشی باز پذیرای اقشار مختلف مردم بویژه روستاییان باشد، باید سنگ صبور و پیگیر امور مردم بود.

او رمز موفقیت بخشدار مرکزی بافق را اشرافیت بر قانون، همراهی با مسئولان، مشورت در امور، انسجام و وحدت دانست و برای ایشان در تمام فعالیت‌های کاری آرزوی موفقیت کرد.

در پایان حکم مسئولیت علیرضا خدابخشی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بافق اعطا و از تلاش‌های سه ساله داوود پورامینی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری وزارت کشور عنوان بخشدار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم