Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: امروز فوتسال روی بدش را به ما نشان داد. متأسفانه گل‌های زیادی دریافت کردیم و تا به خودمان آمدیم از تیم حریف عقب بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احسان جزینی پس از شکست سنگین تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان مقابل سن‌ایچ ساوه در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز فوتسال روی بدش را به ما نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه گل‌های زیادی دریافت کردیم و تا به خودمان آمدیم از تیم حریف عقب بودیم.

وی تصریح کرد: پس از آن دفاع را رها کردیم و تنها روی حملات خود تمرکز کرده بودیم. این نتایج حق تیم ما نیست، بازیکنان تیم ما بومی اصفهان هستند که چندین سال است به آن‌ها بها داده نشده اما در سال جاری با حمایت مجموعه بازارهای روز کوثر به دنبال احیای خود هستیم.

کریمی: هدف نخست‌مان صعود به مرحله پلی‌آف استرستمی: با شکست برابر سن‌ایچ کارمان سخت شد/ هفته آینده یک بازیکن جذب می‌کنیماصغری‌مقدم: پخته‌تر و باتجربه‌تر از حریف بازی کردیم/ بهترین خط حمله لیگ بودن کافی نیست

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در دیدارهای آینده این نتیجه را جبران کنیم.

به گزارش تسنیم، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه موفق شد با نتیجه پر گل 7 بر 2 تیم بازارهای روز کوثر اصفهان را شکست دهد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج نا امید کننده خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان، الاتحاد در ورزشگاه خانگی خود از الشباب پذیرایی کرد.

الاتحاد که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان است در ادامه نتایج کابوس وار خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

تک گل الاتحاد را در تیم بازی حمدالله به ثمر رساند.

کریم بنزما و انگولو کانته به خاطر آسیب دیدگی به این بازی نرسیدند.

الاتحاد با این شکست در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا تعویض سرمربی در این تیم هم جواب ندهد و احتمال اخراج گایاردو زیاد باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم