Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:46:51 GMT

تجلیل از عوامل ساخت مستند پیک کتاب رسان 

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۷۲۲۵

تجلیل از عوامل ساخت مستند پیک کتاب رسان 

مجید خوبی زاده گفت: طی مراسمی با حضور نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از عوامل ساخت مستند پیک کتاب رسان تجلیل شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طی مراسمی با حضور نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از عوامل ساخت مستند پیک کتاب رسان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که پیک کتاب رسان طرحی ابتکاری از کانون مصباح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، یادآور شد: این مستند که توسط هنرمندان متعهد گروه فیلم سازی کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت ساخته شده، چند شب قبل در اختتامیه جشنواره فیلم عمار حائز رتبه برتر شد.



وی بیان کرد: به همین منظور تصمیم گرفتیم از عوامل ساخت مستند پیک کتاب رسان که از بچه های فعال مسجدی افتخار آفرین برای جنوب کرمان تجلیل کنیم تا با انگیزه ای مضاعف در ساخت تولیدات هنری متعهد تلاش کرده و از سوی دیگر برای سایر بچه های مسجدی الگوسازی کنیم.

 




خوبی زاده ابراز کرد: در همین راستا با اهدای لوح سپاس، جوایز و نیز کتاب حاج قاسم از این جوانان هنرمند متعهد مسجدی تجلیل شد.
 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری در مساجد، یکی از رسالت های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.



وی تربیت هنرمند متعهد و تولید هنر متعهد را از برنامه های کانون های مساجد برشمرد و تاکید کرد: یکی از اقداماتی که می توان برای تربیت هنرمند متعهد و تولید هنر متعهد انجام داد، راه اندازی کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف هنری است که به حق تاکنون کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت در این زمینه خوب عمل کرده است.



خوبی زاده ادامه داد: هنرمند متعهد با تولید هنر متعهد می تواند در انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در جنوب کرمان نوجوانان و جوانان مستعدی وجود دارد که کانون های فرهنگی هنری مساجد می طلبد آنها را به مساجد جذب و استعدادهای آنها را شناسایی کرده و با برنامه ریزی زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب حاج قاسم جشنواره فیلم عمار کتابخوانی کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان هنرمند متعهد فرهنگی هنری خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی