Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به یادبود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان اصفهان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه افزود: به درستی می‌توان آیه شریفه «و أعدوا لهم ما استطعتم من قوه ...» را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه‌ها و یا بحران‌ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی کرده‌اند.

او بیان کرد: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان بودیم، این بار در حوزه کاهش جمعیت زندان شاهد حمایت و کمک به آزادی ۱۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان‌های استان اصفهان هستیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده‌های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود هستند، آزاد شده‌اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.

رئیس دادگستری استان اصفهان خطاب به زندانیان آزاد شده عنوان کرد: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش کنند در جامعه پیام‌آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اصفهان آزادی زندانیان بدهکار مالی شهید قاسم سلیمانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت