Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:07:17 GMT

سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۹۳۵۶

سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه «توتو مرکاتو» ایتالیا در خبری مدعی شد باشگاه بورسیا دورتموند آلمان سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را مدنظر دارد. این سایت اعلام کرد ارزش این بازیکن ۲۰ میلیون یورو برآورد می‌شود.

این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های روسیه داشته است و هر کدام از رسانه‌ها تحلیلی روی این خبر منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «championat» روسیه با بیان اینکه پیشنهادات سردار آزمون نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، نوشت: «این خبر تنها واقعیت مثبت مربوط به عملکرد زنیت در لیگ قهرمانان اروپا است. زنیت در مرحله گروهی حریف تیم آلمانی بود و البته دورتموند برای آمادگی کامل، بازی‌های زنیت را به خوبی بررسی کرده بود. این احتمال وجود دارد که مسئولان دورتموند مانند کادر مربیگری از مهاجم ایرانی تمجید کرده باشند. در این صورت، حتی استعفای سرمربی دورتموند ممکن است بر برنامه‌های نقل و انتقالات آنها تاثیر نگذارد. اگرچه آزمون به دلیل بیماری، مسابقه با دورتموند در آلمان را از دست داد (هنوز فراموش نمی‌کنیم آرتم زوبا از تنهایی در خط حمله زنیت چقدر رنج برد) و فقط در آخرین بازی مرحله گروهی با دورتموند بازی کرد؛ زمانی که حریفان انگیزه کافی برای مسابقه را نداشتند.»

در بخش دیگری از گزارش سایت روسی آمده است: «باور اینکه زنیت، سردار آزمون را به مبلغ ۲۰ میلیون یورو آزاد کند، سخت است. با توجه به واقعیت‌های بازار، می‌توان فرض کرد قهرمان روسیه با فروش ۲۵ میلیونی مهاجم ایرانی خود موافقت کند نه کمتر.»

سایت «championat» گزارش خود را این‌طور به پایان برده است: «در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی ۲۰۲۰، طبق اعلام منابع مختلف باشگاه‌های ناپولی، میلان، لاتزیو، آرسنال، لستر، وستهام، کریستال پالاس و اتلتیکو خواهان مهاجم ایرانی بودند. بدیهی است زنیت در آن زمان می‌توانست درآمد بیشتری نسبت به سال جدید از انتقال سردار کسب کند. اکنون شایعاتی جز تمایل باشگاه دورتموند، برای سردار آزمون وجود ندارد.»

کد خبر 5116774 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون بورسیا دورتمند تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال والیبال هندبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو تیم ملی فوتسال ایران دربی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی اردوی تدارکاتی علیرضا دبیر مهاجم ایرانی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایکو در دی‌ماه پارسال، گفت: بیش از ۹۸ درصد قبول شدگان بومی استان ایلام هستند.
یونس کرمی اظهار کرد: از تعداد ۴۵۴ نفر که نمره قبولی لازم را در آزمون کتبی کسب کردند تنها ۱۸۲نفر موفق به قبولی در مصاحبه شدند.

وی با بیان این که ۹۸.۵ درصد قبول شدگان آزمون بومی استان ایلام هستند، افزود: ۵۳ درصد قبول شدگان در آزمون و مصاحبه از حوزه جنوب استان شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره هستند.

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران تشریح کرد: از این میزان تعداد ۶۶ نفر بومی شهرستان دهلران هستند.

کرمی تنها به جذب سه نفر نیروی غیر بومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: قبولی پذیرفته شدگان طی پیام تلفنی به آنها اعلام شده است.

وی مطرح کرد: همچنین اسامی پذیرفته شدگان به دبیرخانه شورای تامین فرمانداری ویژه شهرستان دهلران جهت هرگونه اطلاع تحویل داده شده است.

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران ابراز کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده بیش از سه هزار ۳۳۲نفر برای شرکت در آزمون استخدامی که در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، ثبت نام کرده بودند.
کرمی تصریح کرد: پس از فرایند ثبت نام، بررسی مدارک و رشته‌های مورد نیاز براساس فراخوان منتشر شده در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد نیز یک هزار ۱۴۶نفر واجد شرایط شرکت در آزمون بودند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده آزمون در اول دی‌ماه در محل سالن دانشگاه پیام نور دهلران با حساسیت هرچه تمام‌تر برگزار شد که در نهایت ۴۵۴ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

مجموعه ان. جی. ال دهلران به‌منظور جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در منطقه جنوب شرق استان ایلام شامل میدان‌های سروک آذر، دانان، چشمه خوش، پایدار غرب و چنگوله احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین