Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، نشریه «توتو مرکاتو» ایتالیا در خبری مدعی شد باشگاه بورسیا دورتموند آلمان سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را مدنظر دارد. این سایت اعلام کرد ارزش این بازیکن ۲۰ میلیون یورو برآورد می‌شود. این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های روسیه داشته است و هر کدام از رسانه‌ها تحلیلی روی این خبر منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «championat» روسیه با بیان اینکه پیشنهادات سردار آزمون نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، نوشت: «این خبر تنها واقعیت مثبت مربوط به عملکرد زنیت در لیگ قهرمانان اروپا است. زنیت در مرحله گروهی حریف تیم آلمانی بود و البته دورتموند برای آمادگی کامل، بازی‌های زنیت را به خوبی بررسی کرده بود. این احتمال وجود دارد که مسئولان دورتموند مانند کادر مربیگری از مهاجم ایرانی تمجید کرده باشند. در این صورت، حتی استعفای سرمربی دورتموند ممکن است بر برنامه‌های نقل و انتقالات آنها تاثیر نگذارد. اگرچه آزمون به دلیل بیماری، مسابقه با دورتموند در آلمان را از دست داد (هنوز فراموش نمی‌کنیم آرتم زوبا از تنهایی در خط حمله زنیت چقدر رنج برد) و فقط در آخرین بازی مرحله گروهی با دورتموند بازی کرد؛ زمانی که حریفان انگیزه کافی برای مسابقه را نداشتند.»

در بخش دیگری از گزارش سایت روسی آمده است: «باور اینکه زنیت، سردار آزمون را به مبلغ ۲۰ میلیون یورو آزاد کند، سخت است. با توجه به واقعیت‌های بازار، می‌توان فرض کرد قهرمان روسیه با فروش ۲۵ میلیونی مهاجم ایرانی خود موافقت کند نه کمتر.»

سایت «championat» گزارش خود را این‌طور به پایان برده است: «در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی ۲۰۲۰، طبق اعلام منابع مختلف باشگاه‌های ناپولی، میلان، لاتزیو، آرسنال، لستر، وستهام، کریستال پالاس و اتلتیکو خواهان مهاجم ایرانی بودند. بدیهی است زنیت در آن زمان می‌توانست درآمد بیشتری نسبت به سال جدید از انتقال سردار کسب کند. اکنون شایعاتی جز تمایل باشگاه دورتموند، برای سردار آزمون وجود ندارد.»

کد خبر 578119 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی مهاجم ایرانی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

درخشش مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در لیگ ژاپن ادامه دارد؛ این بار با زدن گلی تماشایی. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ J1 ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آویسپا که ستاره بی‌چون و چرای تیمش طی هفته‌های اخیر به شمار می‌رود، در دقیقه 22 با ضربه‌ای استثنائی دروازه میهمان را گشود. زاهدی هنگامی که توپ را در زمین آویسپا در اختیار داشت، متوجه خروج سنگربان گامبا اوزاکا از دروازه خود شد و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ تبدیل به گل شد.

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

 

.

 

زاهدی در دقیقه 69 تعویض شد و جای خود را به یوتا مائجیما داد.

تیم آویسپا فوکوکا با این پیروزی، 15 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب امروز خود، در جایگاه نهم جدول لیگ J1 ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی