Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه نطنز با بیان اینکه طرح "حافظان سلامت" در نطنز با رویکرد حمایتی ادامه دارد گفت: مسئولان در راستای برطرف کردن مشکلات معیشتی تلاش کنند. - اخبار استانها -

سرگرد پاسدار اصغر حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز ، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی محله محور اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی با مشارکت سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌ها، شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و کمک به آن‌ها برای ماندن در خانه و گذراندن یک دوره قرنطینه صحیح در خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جامعه هدف رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان نطنز گفت: به همین منظور افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در کانون توجه پویش کمک مؤمنانه قرار گرفته و اغلب بسته‌های کمک مؤمنانه در بین افراد نیازمند آسیب‌دیده  شناسایی شده در طرح شهید سلیمانی توزیع می‌شود.

حسن‌زاده افزود: تیم‌های حمایتی بسیج پس از شناسایی بیماران کرونایی که از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند با استفاده از ظرفیت خیرین، بسیج سازندگی و سایر دستگاه های ذی‌ربط بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی را برای خانواده‌های شناسایی شده تهیه کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز با اشاره به توزیع 775 بسته معیشتی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی تعبیه شده است که پس از همت شهروندان و خیران بسته‌های مورد نظر تهیه و توسط بسیجیان شهرستان نطنز بسته‌بندی شد.

مرحله دوم طرح "حافظان سلامت" در کاشان اجرایی شد موفقیت طرح حافظان سلامت محله در کاهش مبتلایان و تلفات کرونایی استان اصفهان 9330 بسته‌بندی بهداشتی توسط حافظان سلامت اردستانی توزیع شد

وی در ادامه ابراز داشت: با پیگیری‌های بسیج سازندگی ناحیه نطنز و به همت گروه های جهادی محله محور از زمان تشکیل قرارگاه‌های حافظان سلامت محله تاکنون تعداد 775 بسته غذایی، 300 بن خرید 200 هزار تومانی، شش سری جهیزیه، سه عدد تبلت، 200 جفت کفش، 500 پرس غذای گرم و بیش از یک هزار پک بهداشتی تهیه و بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تاکید بر رفع مشکلات معیشتی جامعه توسط مسئولان تصریح کرد: امروز که کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا فداکارانه برای سلامت جامعه ایستادگی می‌کند، مسئولان نیز باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها نسبت به برطرف شدن کمبودهای معیشتی جامعه کمک کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه طرح حافظان سلامت با هدف خدمت‌گذاری به آحاد شهروندان برنامه‌ریزی شده است گفت: بسیجیان و سپاه همواره در کنار معتمدین و مردم با سه رویکرد حمایتی با اهدای بسته‌های معیشتی، مراقبتی با هدف خدمت‌رسانی به افرادی که درگیر شدند و نیاز به کمک دارند و غربالگری و رویکرد نظارتی، فعالیت می‌کنند.

به گزارش تسنیم طرح مقابله با کرونا، از ظرفیت نیروهای داوطلب و بسیجی برای شناسایی بیماران به صورت محله‌محور استفاده می‌شود و از نقاط قوت این طرح می‌توان به محله و خانواده محور بودن، جلب مشارکت مردمی، رعایت موازین کنترل عفونت، ارائه فعال خدمات و مراقبت‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» و استفاده از فن‌آوری‌های نوین برای رهگیری بیماران یا افراد مشکوک اشاره کرد.

انتهای پیام/804/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حافظان سلامت محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: شب گذشته برای اولین بار گروه بین‌المللی ایسکارسا که یکی از تشکل‌های حرفه‌ای بین‌المللی مرمت بنا‌های تاریخی و سازه‌ای معماری محسوب می‌شود از مجموعه تاریخی مسجد جامع و بقعه شیخ عبدالصمد، بافت تاریخی اطراف مسجد جامع و آتشکده ساسانی نطنز بازدید کردند.
حسین یزدانمهر افزود: گروه بین المللی ایسکارسا در بحث مرمت آتشکده ساسانی قرار است در خصوص نحوه مرمت و ایجاد گنبد آتشکده اعلام نظر کنند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نطنز با بیان اینکه در خصوص بقعه شیخ عبدالصمد قر ار است این گروه کار پژوهشی داشته باشند، گفت:: یکی از پیشنهاد‌های این گروه حفاظت از کتیبه منحصربه‌فرد به جای مانده در زیر گنبد بود، این کتیبه با قدمت بیش از هزار سال متعلق به اواخر قرن سوم دوره دیلمی و آل‌بویه (۳۸۹ ه. ق) است که خط کوفی تلفیق گچ و آجر آن در دهه‌های گذشته توسط مرحوم دکتر شیرازی معمار برجسته کشور نمایان شد و باید با بررسی بیشتر و اجرای عملیات ویژه از آن حفاظت شود که به‌زودی در دستور کار اداره کل استان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: گروه بین المللی ایسکارسا زیر نظر سازمان یونسکو فعالیت داشته و به شکل ان جی او فعال هستند و مرت آثار تاریخی را بررسی کرده و به لحاظ فکری و پژوهشی میزان دقت مرمت‌های انجام شده و بررسی می‌کنند.
شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند