Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای طرح هر کارمند یک حامی تا پایان سال ۱۴۰۰ هیچ کدام از ایتام و محسنین در استان بدون حامی نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نادیا صداقت صبح امروز در نشست هماهنگی طرح پویش ایران مهربان (اکرام ایتام و محسنین- هرکارمند یک حامی)با اشاره به اینکه این نشست در راستای اجرایی سازی طرح سراسری پویش ایران مهربان  در استان و همزمان با سراسر کشور تشکیل شده، اظهار داشت: تعداد ایتام و محسنین بدون حامی در استان 1154 نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هر کارمند می‌تواند به صورت داوطلبانه، حامی یکی از ایتام و یا محسنین بدون حامی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، و دبیر طرح، از کلیه ادارات، سازمان‌ها، شرکت ها و ... خواست با توجه به شرایط کنونی استان و وضعیت اجتماعی و اقتصادی خاص در روزهای شیوع کرونا و تاثیر آن بر تمامی جنبه‌های زندگی خانوارها خصوصا خانواده‌های کم درآمد، به صورت فعال در پیشبرد این طرح اقدام نمایند.

صداقت اظهار امیدواری کرد با همکاری کلیه ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ... تا پایان بهار 1400 هیچ کدام از ایتام و محسنین در استان، بدون حامی نباشند.

مراکز نیکوکاری حوزه‌ علمیه قزوین در راستای محرومیت‌زدایی توسعه می‌یابندتعداد مراکز نیکوکاری استان مازندران به 300 مرکز رسیدمرکز نیکوکاری رسانه ای سردار سلیمانی مازندران افتتاح شد+ تصاویر‌

مدیرکل امور زنان و خانواده و مسول دبیرخانه طرح از روسای ادارات خواست یک نفر از کارکنان اداره متبوع خود را به عنوان کارشناس رابط طرح به دبیرخانه معرفی نمایند تا شاهد پیشرفت و پیشبرد بهتر طرح در استان باشیم.

احد جمالی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: راه و اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که دارد جهانی می شود.

وی به تاکید دین اسلام بر توجه و حمایت از نیازمندان و یتیمان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح و شرکت در آن، به یکی از مهمترین دستورات اسلام یعنی تکریم ایتام اقدام نموده‌ایم.

وی در پایان  از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تلاش نمایند تا این طرح با مشارکت بالا و داوطلبانه کارمندان، به بهترین شکل اجرایی گردد.

انتهای پیام/541/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ایتام و محسنین بدون حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏