Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ تهران از راه اندازی "پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان" در ایام کرونایی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، محمد باصری سعدی - معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 تهران با اشاره به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه، از اجرای "پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان" در منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه از اهداف اجرای پویش مذکور می باشد.

باصری امدادرسانی و کمک به نیازمندان در این شرایط بحرانی را امری ضروری دانست و افزود: شهرداری منطقه ۱۰ با مشارکت موسسه نور سپید هدایت اقدام به راه اندازی این پویش کرد و از علاقه مندان خواست تا با اهدای پتو و لباس گرم نو و یا دست دوم تمیز در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان برای اهدای البسه اهدایی خود از درب منزل می توانند شماره تلفن و نشانی خود را به شماره ۰۹۱۲۵۵۷۲۲۶۳ واتس آپ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري لباس گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • «پای تختی هستیم»
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت