Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح جمعه با رونمایی یکی از پایگاه‌های موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، از بخش‌هایی از دستاوردها و تجهیزات راهبردی زیر سطحی و موشکی این نیرو بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرمانده کل سپاه به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح جمعه با رونمایی یکی از پایگاه‌های موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، از بخش‌هایی از دستاوردها و تجهیزات راهبردی زیر سطحی و موشکی این نیرو بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی یکی از پایگاه های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس خاطر نشان کرد: منطق ما برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی، «قوی شدن» است.

وی با بیان اینکه «دشمنان قدرت منطق ما را نمی‌پذیرند»، افزود: اعتقاد داریم دشمنان ما، قدرت منطق را نمی پذیرند بلکه بر منطق قدرت تکیه دارند؛ لذا برای جلوگیری از تحمیل اراده سلطه طلبانه و برنامه آنها ، راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی برای ما وجود ندارد .

فرمانده کل سپاه این مجموعه پایگاه راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس را که امروز به افتتاح رسید، از جمله تاسیسات نگهدارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و گفت: آنچه امروز در این مجموعه می‌بینید یکی از چندین تاسیسات نگه دارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه است که در آن، ستونی از موشک‌ها و سیستم‌های پرتاب آنها را ملاحظه می‌کنیم.

سرلشکر سلامی افزود: طول این ستون‌ها کیلومترها ادامه دارد و تعداد زیادی از این مجموعه ها در نیروی دریایی سپاه وجود دارد. الحمد الله نیروی دریایی سپاه امروز به کفایت و بلوغ قدرت دست یافته است.

وی تاکید کرد: این موشک‌ها با برد صدها کیلومتر ، نقطه‌زن و دقیق، با قدرت تخریب بسیار بالا و قادر به عبور از تجهیزات جنگ الکترونیک دشمن هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هم اکنون افسران جوان بی‌شماری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که سامانه‌ها را برای هرگونه عملیات آنی آماده نگه می‌دارند، تاکید کرد: اگر اراده‌ای در شیاطین، مستکبران و دشمنان ما وجود داشته باشد، این جوانان شجاع و برومند، اراده آنها را در نطفه خفه می‌کنند.

سرلشکر سلامی همچنین با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های فناورانه در نیروی دریایی سپاه، به عنوان یک نیروی راهبردی، از نظر کمی و کیفی بسیار قابل قبول است، افزود: در این نیروی مقتدر در سطح سامانه‌های اطلاعاتی کشف اهداف و سیستم‌های جست‌وجوگر و همچنین سامانه‌های راداری متصل به سیستم موشکی، پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: موشک‌های نیروی دریایی سپاه از پیشرفته‌ترین موشک‌هایی است که در عرصه نبردهای ساحل به دریا، سطح به سطح، هوا به دریا و دریا به هوا در رده بهترین موشک‌های جهان است.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: هر لحظه نیاز باشد رزمندگان اسلام از منافع حیاتی ملت بزرگ ایران در آب‌های نیلگون خلیج فارس و ماورای آن دفاع تهاجمی قدرتمندانه را خواهند داشت.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سپاه موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس فرمانده کل سپاه موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد