Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 7 ژانویه 2021 لیگ NBA.

چهارمین پیروزی دالاس موریکس و پورتلند تریل بلیزرز و رسیدن کلیولند کولیرز به رکورد پیروزی، از مهم ترین اتفاق های بازی های امروز لیگ NBA بود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

لس آنجلس لیکرز 109-118 سن انتونیو اسپرز / پایان روند چهار پیروزی پیاپی لیکرز در سومین بازی فصل مقابل اسپرز

بروکلین نتس 122-109 فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ قدرت نمایی نتس بدون کایری و دورنت

به گزارش طرفداری، در ادامه بازی های لیگ NBA، در یکی از دیدارهای جذاب این فصل، دالاس موریکس موفق به شکست 117-124 دنور ناگتس شد تا به چهارمین پیروزی اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی دوئل تماشایی ستاره های اروپایی دو تیم یعنی نیکولا یوکیچ و لوکا دانچیچ بود. یوکیچ که با پرتاب تماشایی او بازی به اوورتایم کشیده شد، توانست 38 امتیاز و 11 ریباند کسب کند و در طرف دیگر نیز دانچیچ مانند جوکر 38 امتیاز آورد و در کنارش به 13 اسیست و 9 ریباند نیز رسید. عملکرد خوب جاش ریچاردسن در دقایق پایانی بازی نیز کمک فراوانی به دالاس کرد تا رکوردش 4-4 شود. جمال ماری که هنوز به فرم ایده آلی که در حباب اورلاندو داشت نرسیده، در این بازی 21 امتیاز و 9 اسیست کسب کرد اما این برای مانع شدن پنجمین شکست ناگتس کافی نبود.

پورتلند تریل بلیزرز با شکست 117-135 مینسوتا تیمبرولوز، مانند دالاس موریکس رکوردش 4-4 شد. زوج دیمین لیلرد و سی جی مک کالم مانند اکثر بازی ها، بیشترین امتیاز پورتلند را کسب کردند. برخلاف مک کالم که در این بازی زیاد آماده نبود و با این حال 20 امتیاز کسب کرد، لیلرد حسابی رو فرم بود و با دقت شوت 61.9 درصدی و به امتیاز تبدیل کردن 7 پرتاب سه امتیازی، توانست 39 امتیاز، 7 اسیست و 7 ریباند کسب کند و مردل اول بازی بود. همچنان بزرگ ترین نقطه ضعف مینسوتا نبود کارل انتونی تاونز است. با اینکه دی انجلو راسل و انتونی ادواردز در این بازی خوش درخشیدند و هر کدام 26 امتیاز کسب کردند، اما باز هم تیمبرولوز شکست خورد و اکنون رکورد 6-2 را در اختیار دارد.

دیمین لیلرد

در دیگر بازی امروز، کلیولند کولیرز با نتیجه 90-94 از سد ممفیس گریزلیز گذشت پنجمین پیروزی این فصل را کسب کند. دابل دابل های آندره درامند ادامه دارد و بیگ من کوز که امروز اقدام های زیادی هم داشت، توانست 22 امتیاز و 15 ریباند کسب کند. با اینکه 4 شروع کننده ممفیس بالای 10 امتیاز آوردند اما بیشترین امتیاز این تیم 17 بود که توسط یوناس ولنجونس به دست آمد. ولنجونس هم مانند درامند با 10 ریباندی که داشت، دابل دابل کرد. کلیولند در حالی به رکورد 4-5 رسید که گریزلیز بدون مورنت و جکسن، اکنون تنها 2 پیروزی در 8 بازی دارد.

اخبار داغ 

رسول خطیبی، امید سینگ را تنبیه کرد؟ شانس قضاوت دربی از زاهدی فر و سیدعلی به بیژن حیدری رو کرد دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله پیام طعنه آمیز آندره آ آنیلی برای ناپولی با یک تصویر؟ کریم بنزما ممکن است به پنج سال زندان محکوم شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!